Trå varsomt i gartnerens hage

Jeg er han de kaller for en særing.
Jeg er han de kaller for lat og daff.
Jeg er han de lo av som barn.
Jeg er han de ler av nå.

Mine planer er svært klare.
Mitt budskap er veldig lett.

Jeg vender ikke kinnet til, jeg hevner.
Jeg ignorer ikke dumskap, jeg knuser.
Jeg lar ikke noe gå tvers gjennom, jeg er som stein.

Du kan prøve å knuse meg.
Du kan prøve å ruinere meg.
Du kan prøve å ta fra meg alt.

Men til syvende og sist sitter jeg med djevelens joker.
Jeg har en kraft dine kryp bare kan misunne.
Jeg har en evne dere aldri kan få.

Min herre skaper sine evige flammer.
Jeg vil sette ild på alt du hadde nært.
Jeg vil spre smerte i alt du hadde kjært.

Til syvende og sist er det djevelens barn som vinner.
Du dømte meg, og det var jeg helt ok med.
Men da du tråkket på mine sorte tær, sparket jeg tilbake.

Jeg er hevnerens blomst.
Jeg representerer sinne, hat og frykt.

Kun noen utplukkede røtter skal jeg gro til en blomst.
Dere som vil hindre meg, vil bli revet opp som rottent gress.
Verden er min hage, jeg er den dominante gartner.

Hor deg ikke i livet mitt uten at jeg får noe tilbake!
Ta ikke min tid som din, forgitt.

Redd er jeg ikke for skitt på mine fingre.
Redd er jeg ikke for blod på mine hender.

Trå varsomt.
Hvis ikke, du vil angre du i hele tatt åpnet porten.
Så du ikke skiltet jeg hang opp?
Hvis ikke, jeg advarer dere nå.
Bli min venn, eller la vær.
Du vil ikke være min fiende!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg