Happy horror time!

Hallooooooo! Weeeen!
Min falne engel av en bestevenninne (Sara) fortalte meg nemlig noe deilig tilfredsstillende i dag:
Nille har endelig begynt å fått inn Halloween-ting!
Hvilket betyr at lommeboka mi kommer til å slite som om den skulle være utsatt for syreangrep nå.

Det skal sies, det er ikke akkurat det samme som man finner på nettbutikker. Det er mye plasttull og slik… Kvalitetsmessig er det bedre ting å finne andre steder, men likevel!

Jeg er ganske happy nå, det er nesten blitt perverst.
For en ting er at jeg har fråtset meg for nøyaktig 381 kroner på Nille, men da jeg kom ut av butikken så møtte jeg igjen ei venninne jeg ikke har møtt på 2 år (da hun ikke bor i Oppdal). Så det var to kjempeflotte ting med denne dagen, det som toppet alt var at en pakke fra Cdon som ble sendt torsdag, den 20. september endelig kom i dag. Har dagevis vært redd for at pakken har blitt rota bort i posten, noe som også kan ha vært tilfelle siden det tok så lang tid. Men nå er den i alle fall kommet!

Snopet jeg kjøpte fra Nille ^^

Med dette hodet fulgte det faktisk med batterier. Øyene blinker i forskjellige farger når man skrur det på.

Det var alt jeg kjøpte på Nille for i dag!
Kommer garangtert til å være en heavy gjenganger der denne oktobermåneden.

Og sist, men ikke minst; spillene fra cdon som jeg har venta på i ca.2 uker ETTER at jeg fikk melding om at de var sendt!

Ha en forskrekkende aften!
Vi reblogges!

8 kommentarer
    1. Kjøp Halloween brusen fra Rema 1000, den er lilla i fargen og har en forfriskende smak :).

    2. Fråtser..=P
      Men da har de sikkert fått ting på Nille i Oslo også. I tillegg til alle de andre butikkene som finnes i Oslo!=D Yndlingssenteret mitt er Manglerud fordi de der to butikker satt sammen til en med bare festartikler. Og når det er halloween.. De bytter ut alt med halloweengreier der!=D Skulle ønske jeg var rik og hadde et stort hus til halloween=( Og at jeg kunne kjøpe alle de kule tingene de har der! Ting som går på strøm, lager lyder, beveger seg.. Også vil jeg ha hage og lage til en skikkelig kirkegård!=D Happy halloweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenXD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg