RIKTIG STØVSUGERPOSER TIL STØVSUGEREN DIN!

En ganske rett-på-sak-overskrift som legger få spørsmålstegn etter seg..
Tiden deres er knapp, så jeg skal ikke tulle den bort. Altså ikke en sånn knapp man har i skjorta, eller man trykker på for å sette igang en vibrator, det at tiden er knapp er bare et utrykk. ^^

Det har gått to måneder siden jeg flyttet inn i sokkelleiligheten. Jeg har aldri før hatt en egen støvsuger, så etter jeg flyttet kjøpte jeg meg en egen støvsuger på Expert her på Oppdal. For å kunne støvsuge er det en kjempefordel å ha støvsugerposer. Støvsugeren jeg fikk ambefalt hadde (som sikkert alle de andre sugerne også) pose i fra før. Attpå til valgte jeg å plukke med meg en pose med 6 støvsugerposer, de fikk jeg også hjelp til med å finne.

Nå, to måneder senere tenkte jeg det var på tide å bytte pose. Så jeg kastet den gamle posen i søpla på dagtid i går, og på kveldtid bestemte jeg meg for å gidde å sette inn en ny og tom en.
Oppdagelsen jeg da gjorde var at de posene jeg hadde fått med ikke matcher støvsugeren.
Kødden på Expert hadde bare satset på at han valgte noe som passet, i stede for å tatt seg kanskje et ekstra minutt på å faktisk kontrollere det 100%. Hastverk er lastverk, og det er igjen bedre med kvalitet fremfor kvantitet.

Hadde han tatt seg det lille ekstra minuttet, hadde ikke jeg brukt litt over 100 kroner på 6 poser som overhode ikke passer.


Nå har jeg ikke lenger esken til støvsugeren, da jeg har kastet den. Men poenget er, det er ikke vanskelig å vite hvilken type støvsuger man har, det står foreksemel under støvsugeren, i dette tilfellet helt øverst “FC8133”. Det er navnet på min støvsuger som også er fra Philips.


Hadde mannen på Expert tatt seg bryet da han valgte pose så hadde han sett at man ikke finner Philips FC8133 på denne pakken til de 6 posene.. Hvilket som har resultert i:


En noe irritert Aylar Von Kuklinski!
En sånn en du ikke kødder med!

Så budskapet er sugende enkelt!
Aldri stol på folk som jobber i elektrovarebutikker og sånn lenger, det er nesten ingen som kan yrket sitt lenger, de bare tenker “selg, selg, selg”! Spar penger, bruk fornuft, ta deg ekstra tid ved å undersøke at ting blir riktig selv!

Kuksugerne på Expert kan i hvertfall ikke det å ta seg tid nok lenger!

Vi reblogges!

6 kommentarer
    1. Er du sikker på at det ikke følger med et lite “stykke” med posene som gjør at posene passer? Eller at det “stykket” satt fast i posen du heiv i går? Det er nemlig sånn, at støvsugere ikke har “egne” poser, derfor får man med en slikt “stykke” (gjerne en plastring man “trer” posen igjennom), og setter den ned i sporet der posen skal sitte 🙂 vanskelig forklart 😛

    2. jeg hater å støvsuge!! Lyden fra støgsugeren er det nest-nest-nest-nest verste jeg vet!
      btw, kul header! Har røde kontaktlinser som jeg skal ha på Halloween! ^^, mohahaha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg