Uføremyntens bak og forside

Tenkte å lage en liten liste med bakdeler og fordeler ved å være uføre.
Hva man ser på som positivt og negativt får være opp til en hver enkelt individ.

Har selv vært uten jobb i månedvis grunnet min situasjon, min psyke og helse.
Og tenkte jeg skulle ramse opp noen ting jeg merker ved å være uten jobb eller skole.

* Man slutter å glede seg til ferier og helger
* Man får en del tid til å tenke på ting andre ikke får tenkt like mye på
* Det kan være ekstra fort gjort å føle seg ensom dersom man ikke bruker tiden kreativt
* Man kan sove så lenge man vil
* Man kan ligge i sofaen å dra seg i snabelen og likevel få betalt
* Man kan bruke tiden mer på det man vil bruke livets få sekunder, minutter, timer, dager og år på <3
* Personlig føler jeg at jeg vokser og dyrker meg selv bedre, da jeg ikke blir tvunget til å være i nærheten av tilfeldige utplukkede grupper mennesker som jeg har lite felles med, at jeg rett og slett blir mindre påvirket av folk jeg ikke vil bli påvirket av, ved å ha en større frihet til å unngå folk selv, da jeg slipper å gå noe sted jeg ikke egentlig vil

Det var Det!
Da ønsker jeg dere alle en god natt <3

Sleep tight!

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg