Rottene som stengte inn seg selv

Da jeg sto opp i dag var det til et litt forunderlig syn. Overasket ble jeg ikke, men litt forundret.
Rottene mine har nemlig prestert å flytte huset sitt noen centimeter, attpå til veldig skjeivt. Og best av alt; tre av fire hadde nærmest stengt seg selv inne da de hadde flyttet huset slik at døren ble sperret for med tanke på buret.

Ja, uten at jeg trenger å forklare kan dere egentlig se det litt snåle “påfunnet” deres selv, på denne videoen:

Da den udramatiske redningsaksjonen var ferdig, var det klart for litt lek og morro. Ut i det fri, vel, det vil si, på rommet mitt.
Er for mange katter og sånn utenfor til at jeg tørr ha de ute. Dessuten har jeg ikke noe spesiell plass å ha de på heller utenfor leiligheten.

Uansett, en stund siden jeg tok bilder med de nå, så da var det på tide med noen oppdaterte bilder i dag!


Rottegjemsel.


Her er et endelig bildebevis på at de slåss iblant.


Nybegynnerforsøk på en 69?

Da skal jeg spise, og også vurdere å klage til posten. Cdon sendte meg en pakke torsdag, nå er det tirsdag. To spill, et play station 3-spill og et xbox 360-spill.. Pakken har ikke kommet i dag heller. Derimot kom en annen pakke fra cdon jeg bestilte i helga, nemlig bluray-filmen “Freddy vs. Jason”! ^^

Uansett, håper dere likte bildene!

Vi reblogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg