En dukkeromanse

I en god stund i dag har jeg lett etter inspirasjon og ideer. Begynte med at jeg skrev et manus for en kortfilm i dagtidlig, men kortfilmen ble fortkastet og den kommer ikke til å gjennomføres.

Derimot klarte jeg å komme på en litt annen småteit ide. Det er fader meg ikke lett å være genial alene til tider.
Lett å filme er det heller ikke når det er bare èn person. Men jeg har likevel klart å produksert noe, noe jeg er sånn middels fornøyd med. Er ikke noe jeg kommer til å se om igjen flere ganger, men synes i hvertfall det er litt bedre enn det kunne blitt.

Kortsnutten jeg har laget har jeg kalt “En dukkeromanse”.
For dere som er pysete ovenfor småmorbide ting, og spesiellt dukker; Se den likevel! Hehe..

Her har dere den i alle fall.

En dukkeromanse:

Vær enig i følgende!
Det er bedre en bonderomantikken til Tv2!

Til slutt vil jeg igjen få rådføre dere innpå facebook-siden til Devil Dolls, hvor disse fabelaktige vesene kommer fra.

Vi reblogges!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg