Lokket som koker og freser

Det er ikke bestandig lett å holde motet oppe.
I ti timer har jeg ligget nede og gitt faen.
Klokken er i skrivende stund halv to.
Det er natt, og de “fleste” legger seg nå.

Jeg la meg ikke kun fordi jeg var trøtt.
Mest fordi jeg bærer på tunge bekymringer.
Et savn etter en bedre verden er så sår.
En hverdag med så lite glede er så hard.

Jeg er redd for de som kveler vår frihet.
Jeg frykter de som legger lokk på mennesket.
Jeg frykter de som banker kvinner og roper Jihad!
Og mest av alt, jeg frykter de som slipper de inn!

Dypt bekymret for Norges fremtid.
Norges frihet, og Norges fred.
De rødgrønne minner meg om spy.
Grønt oppkast med røde biter i…

Generellt er det mye som tynger mine tanker.
Ikke masse sånn sett, men mye av det samme.
For noen timer siden var det uviktig om jeg døde.
Jeg var i mitt mørke meg, og alt var veldig mørkt.

Noe av det få jeg virkelig har tro på for tiden,
det er faktisk meg selv, den jeg er.
Før var det som regel rake omvendt.
Før var alt annet bedre, og jeg selv var et tap.

Men hva hjelper å tro på seg selv,
når jeg ikke har stor tro på verden rundt?
Man kan ikke lenge ytre sine meninger lenger,
i samme grad som man kunne før…

Norge er blitt et landsvikende land.
Fullt av bedragere, svikere og onde makter.
Troen på menneskeheten daler.
Religion generellt burde forbys!

Alt som legger lokk på menneskelige behov,
de er blitt mine verste fiender.
For hva skjer når man legger lokk på ting,
jo, da vil det før eller siden koke over.

Man kan foreksempel prøve å presse et dyr i et hjørne,
se hva som skjer da – Bare ta følgene selv.
Hvis Norge ved neste valg ikke forandres,
aner jeg ikke om jeg gidder være her mer…

Jeg er for invandring, men mot invandring av Islam.
Ikke menneskene, men religionen og troen i de.
Ikke menneskene, men syn på verden som de har.
Ikke menneskene, men truslene de sprer rundt seg.

Om noen etter disse ord anser meg som rasist,
så får det heller være, jeg vet hvem jeg er.
Jeg har flere utlendinger som venn,
er ikke det det står på.

Nå orket jeg ikke mer av disse tanker i natt,
jeg vil tenke på andre ting, forsøkt i 2-3 døgn..
Helt siden nyhetene viste direktesending fra Youngstorget,
har jeg ikke kunne tenke på annet…

Jeg er skremt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg