Fuck, marry, kill!

Den berømte leken “Ligge med, gifte seg med, drepe”, er ikke helt sjelden i foreksempel blogg-verdenen.
Jeg tenkte å faktisk lage et slik innlegg, men da trenger jeg jo først dere!


© Bildet tatt fra philebrity.com

Jeg trenger en kjendis å drepe, en å ha sex med og noen å gifte meg med.
Heldigvis skal jeg bestemme hvem jeg skal gjøre de overnevnte handlingene med, men det er dere som skal velge hvem jeg skal ha som alternativ.

Hvilket betyr at dere skal oppgi tre kjente personer hver.
Deretter skal jeg fortelle hvem jeg vil gjøre hva med, og hvis jeg har en spesiell grunn kan det hende jeg også begrunner det.

Simpelt og enkelt, jeg håper dere gir meg noe å gjøre på. For jeg har mange jeg skal ha sex med, mange å drepe og mange å inngå ekteskapsløfter med! Så igjen, gi meg tre navn hver, altså DU som leser dette skal gi meg tre navn, kjente!

Så bare venter jeg i spenning på hvem dere bringer meg.

Vi reblogges!

9 kommentarer

Siste innlegg