Drittsekken Jan Thomas Mørch Husby!

Drittsekken Jan Thomas er ute igjen.
Personlig driter jeg i hele uvesenet, men det er likevel noen ting jeg finner såpass interesangt til at jeg vil skrive det ut, her og nå.

For dere som leser sladrebladet Se&Hør så har han sin egen “spalte” der, hvor han gir terningkast på antrekk til forskjellige kjendiser. Igjen så mener jeg at bare det er unødvendig nok, da ikke alle som får terningkastene har blitt bedt om å få terningkast på hvordan de kler seg der og da. Igjen så er dette, som så mye annet i verden, med på å gjøre flere (spesielt unge) mennesker der ute i verden den troen at antrekk og det ytre er viktigere enn det er.

Han har nettopp gitt terningkast 1 til artisten Carina Dahl, hvor han har skrevet at hun kler seg som en hore i det antrekket han har kastet terning på. Carina Dahl og Jan Thomas har begge vært intervjuet av blant annet God Kveld Norge, hvor jeg er litt enig i litt av det de begge sier. Jeg er delvis enig i det Jan Thomas sier om at så lenge man er kjendis og har valgt et slik yrke, så må man tåle en del ekstra. Dermed er jeg ikke enig i at man kan finne seg i absolutt alt av kritikk, positiv eller negativ, så lenge man ikke er likegyldig.. Derimot er jeg veldig enig i Carina når hun sier at dette er mobbing, ikke det at hun har fått terningkastet, men at han skriver at hun har kledd seg som en hore.


© Bildet er tatt fra nettavis.skolenettet.no

Og jeg må få spørre!
Hvorfor er Jan Thomas, en mann som ser ut som en en billig barbiedukke, en mann som skal bedømme hvordan andre kler seg og ser ut? Hvorfor er en mann som har så mye botox i ansiktet at det er helt stivt en mann som skal kalles moteekspert? Hva gjør han ekspert på mote? Jeg er ingen ekspert på dette området, men jeg har min personlige mening om at veldig mye av hans arbeid er alt annet enn appetittelig!

Så lenge man har den kjendisstatusen man selv har valgt, så må man bare regne med slike anmeldelser som terningkast og kritikk for mote… Men Jan Thomas har etter min mening ikke hatt en stor troverdighet i dette, å skrive at noen kler seg som ei hore, ja det er mobbing!

Jeg spørr igjen, hvordan kan en mann som er så ubehagelig fylt med så mye botox i ansiktet, en mann som da han ble spurt ikke en gang visste hva Norges statsminister heter, sitte å dømme andre kjendisers mote og ytre? Det er umennesker som han som er med å forebygger det faktum at flere og flere sliter med spiseforestyrrelser, dårlig selvbilde og forstyrret bilde av hva som telles og ikke i verden! Det er umennesker som han som gjør at mange mennesker fort tror at det er greit å foreksempel kalle folk for horer på skolen, fordi de går sånn og sånn kledd!

Jan Thomas Mørch Husby, dette er ikke fordi du er homofil, eller fordi du ser ut som en billig barbiedukke. Men fordi du er så usmakelig uproff i enkelte av dine arbeider som du er; Det er få mennesker jeg skulle likt å slått hardt i fjeset så nesen hadde sprukket, men du er en av de.

Heldigvis for deg har jeg bestemt meg for at jeg skal slå kun de som virkelig fortjener det. Og du fortjener heller ikke mer oppmerksomhet enn du alerede har fått, men dette innlegget er først og fremst skrevet for å vise min avsky av de signaler du sender i slike tilfeller du har gjort nå!

Dessverre er vi to på min mors side i slekt, og det gjør meg bare uvell!

Til slutt vil jeg påpeke at jeg vet at enkelte kan se på dette som mobbing, noe som ikke er meningen fra min side. Min mening med dette, er å slå hardt ned på slike som er med på å forverre mobbingen, og i slike tilfeller når utøverne er såpass gamle er det beste man kan gjøre å slå hardt til!

Vi reblogges!

10 kommentarer
    1. Ganske kraftig innlegg, men jeg er totalt enig med deg. Og når vi først er inne på temaet, hvor kommer denne kisen fra? Var han en utdanket Big Brother deltaker i sin tid eller har han bare blomstret opp fra beddet til Blomster Finn? Jeg kan ikke huske å ha fått med meg akkurat det, han bare dukket plutselig opp føler jeg. Jeg har forresten gått forbi den siste salongen hans i Oslo, den første ble jo brendt ned husker jeg ikke feil… Motbydelig sted…

    2. Syns han gikk litt for langt da ha sa at hun gikk kledt som ei hore. Men litt kritikk må hun tåle. Syns hele greia med de terningkastene er teit:-)

    3. Nja, han skreiv aldri at hun såg ut som ei hore.. Men pga det enorme blogginnlegget til Carina Dahl der hun skriver både det ene og andre om Jan Thomas.. Så fant Jan Thomas ut at NÅ var det nok å han skulle si hva han virkelig mente om antrekket..
      Så Carina var ikke ett fnugg bedre selv i det blogginnlegget hun skreiv..
      Å som Jan Thomas sa, man må tåle litt kritikk når man er kjendis…
      Å selvom den kjolen passa på venninna til Carina så betyr ikke det at den passet utmerket på Carina…
      Er egentlig bare en kjempestor LOL hele saken der 😛
      “Dette er mobbing på HØYT nivå!!!” sa Carina..
      Buhu tenkte jeg.. For hun er ikke så skinnhellig selv at det gjør noe…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg