Bittelilletine; LOO(C)K (UP) HERE!

Det er ikke alt for ofte at jeg skriver, hedrer og gir oppmerksomhet til andre lengre. Mer før enn nå.
Likevel, man trenger ikke slutte helt med å spre lyse budskaper, selv om man prøver å kjøre en mørk stil. Så får jeg heller bare irritere meg over det når noen igjen må klinke til med at jeg er snill innerst inne og all sånt pakk.


Random bildeJeg vet!

Uansett, det er noen i denne bloggverden som rett og slett fortjener å høre det!
Det er en del som får høre det fra meg, men få som får det på en positiv måte uten å bli skjelt ut, og banket sønder og sammen, helt inn til Drammen.

Ok, skal prøve å ikke ødelegge seriøsiteten med å bevege meg inn i et rim-innlegg, det er tross alt ikke vinter enda. Så rim, kulde og is (også kalt kaldt vann) får vi legge litt på… Is?
Hadde det bare vært en mørk blogger, men denne berta er rosa som et lokomotiv som noen har kasta rosa maling på, men som i utgangspunktet var sort!

Kjære Bittelilletine bak bittelilletine.blogg.no, denne videoen er til deg! (og teknisk sett resten av verden som vil se & hør!)

Dersom noen enda ikke har sett intervjuet jeg gjorde med henne i vår, er det på høy tid å sjekke det ut her!
Og folkens, sjekk hun opp og ut; bittelilletine.blogg.no

Ønsker alle en god lørdsgshelg!
Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg