A stairway 2 happines!

Tenkte at jeg nå skulle lage et lite innlegg som først og fremst mulig passer mest for de menneskene uten blogg, enn de med. For det finnes jo fortsatt mange mennesker som ikke har kastet seg uti blogguniverset, og som holder seg til å kun lese og titte på andres verk. En ting er at mange er truffet av det faktum at de ikke har tid og sted for å blogge, det er en ting. Men det skjuler seg også en den ildsjeler der ute som kanskje som meg har veldig mye ledig tid, og som godt kunne gitt bloggingen en sjanse.

Jeg tenkte å oppmuntre alle dere ikke-bloggere der ute, med å fortelle litt om mine tilfredstillende gleder og høydepunkter som har kommet opp med denne bloggen.

Først og fremst har jeg via bloggingen skaffet meg et større kontaktnett med venner, og noen av de vil jeg forhåpentligvis få følge livet ut. Blant annet er det takket være blogg.no at jeg fant det mennesket som i dag er blitt min beste venninne. I tillegg til min bestevenninne har jeg også fått en god del andre kontakter som rett og slett har gitt meg en bedre selvfølelse, som jeg har vokst litt mer på og lært av. Altså, blogg.no gir deg nye venner som kan vare livet ut!

Aggresjon er blogg.no også med på å drive ut av deg, kan i alle fall det om du gjør det riktig.
Dersom du har en jævlig dag, eller det er noe som plager deg, få det ut. Dersom det er problemer med enkeltpersoner bør du for din egen skyld prøve å anonymisere de, da folk som skriver om andre fort kan drite ut seg selv. Å få ut aggresjon som andre har skyld i, betyr ikke at du skal håne dem mest mulig på din offentlige blogg-arena, men at du skal skrive om hvorfor du er irrtert, såret, trist eller sint, men ikke nødvendigvis hvem! Igjen, det kommer an på, er du først og fremst en anonymblogger der ikke en gang de på hjemplassen din vet at det er du som skriver bloggen, da er det vel mer greit, men å skrive nedvergende om andre kan uansett straffe seg dersom du bryter norsk lov. Så går utifra at du er moden nok i hodet til å følge den.

I tillegg til at blogging kan gi deg nye, gode venner, og at det er en arena til å få ut aggresjon, sinne, depresjon og frustrasjon så er det også for min del en utmerket plass å utvikle mine hobbyer på. Jeg liker innimellom å lage videoer, dikt og skrive historier, når jeg da publiserer mitt arbeide får jeg ALLTID kommentarer. Og noen av de kan også inneholde tips til forbedring!

Og til sist, bloggingen er en utmerket måte å tilfredstille mitt ego på!
Det å se at flere hundre personer daglig leser bloggen min er for mitt vedkommende utrolig hærlig å se. Jeg har jobbet meg opp til dette, og jeg fortjener dere!

Jeg liker å blogge fordi det er gøy, jeg skriver om det som interesserer meg, jeg gjør og skriver akkurat hva jeg vil (innenfor norske lover og regler), og hvis noen ber om det kan jeg virkelig ydyke mang en stakkars sjeler der ute!
Til dere andre medbloggere som har blogg, hva får DERE ut av å blogge?

Vi reblogges!

1 kommentar
    1. jeg er så glad for at jeg begynte å blogge igjen! fått så godt nettverk her inne å mange gode venner. Jeg føler jeg kan være meg selv og jeg liker virkelig å skrive 🙂 takk blogg.no for at du finnes 😉
      som sagt igjen så er jeg fast leser av bloggen din, digger den 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg