Aylar Von Kuklinski-radaren; Hva sier signalet?

MacGyver lærte meg en gang i tiden at hvis man er redd for svaret, ikke still spørsmålet.
Derimot så er ikke jeg så jævla redd for svaret denne gangen, tror jeg. Liker å innbille meg at jeg er veldig hard og tåler alt for tiden. Hehe.

Et vært menneske har mange forskjellige radarer på seg. Alle de forskjellige radarene sender alltid forskjellige signaler til forskjellige mennesker det ène mennesket omgås. Disse signalene jeg snakker om har vi på norsken så pent lært å kalle for inntrykk og meninger.

Alle har meninger om noen. Ingen er bare elsket. Det er bare noen som er bare hatet.
Håper ikke jeg er bare sistnevnte, selv om det hadde vært et komplemang for flere tusener, da det virkelig skal litt til for å bli bare hatet, ja selv i jantenorge.

Så skal jeg spytte ut spørsmålet, kjære en og hver som leser bloggen min, kjenner meg eller over knestrømpa ikke kjenner meg: HVA FORBINNER DU MED NETTOPP MEG?

Sånn, da var den fisen sluppet også, og jeg håper på å få noe tilbake!

Vi reblogges!

6 kommentarer
    1. forbinner deg med det meste som er sort og morbid, haha 8) når det kommer til inntrykk så er det at du liker å fremstilles (i bloggen) som ganske hard og tøff, men når man møter deg så merker man ganske fort at det ikke bare er den siden av deg 🙂 nå har jo jeg bare møtt deg to ganger, men ja, er det inntrykket jeg har.

    2. Jeg synes du er litt artig også jeg, noen ganger har du bra innlegg som er seriøse men de gangene du skriver noe satirisk eller ironisk så må jeg le. Så selv om du er mørk og dyster her, så tror jeg du har humor og flere nyanserte sider enn bloggen kanskje skulle tilsi=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg