Engangskaka, alltid mettelig!

Kjære baker Lake, kan du bake en kake?
En kake med så mye proteiner at jeg aldri mer trenger spise?

En kake så magisk at jeg aldri trenger sulte mer.
Tenk så glad jeg ville blitt, velg ingrediensene selv.

Sukker, melis, vann, mel, bland inn hva du vil,
bare du gjør den så magisk.

En 100 000 000 000 000 000 måltid i 1-kake!
En kake som er god og brilliant, en kake som stopper min sult.

Ta den tiden du trenger, jeg kan godt vente.
Bare jeg får den til uken.

Tenk på alle pengene jeg kan spare i fremtiden.
Aldri mer ut å handle mat.

Kjære baker Lake, får du til en nettopp slik kake?
Det ville gjort meg umettelig glad!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg