POKE, POKE, POKETTI POKE – NATTESKRIKET!

Tomt!
Helt tomt! Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal skrive i dette innlegget.
Jo.. Jeg kan starte med at jeg har vært ut i natt. Laget film og sånn!

Videoen min har et fjasete budskap!
Hva hadde dere ellers forventet buckface? Det er tross alt meg vi snakker om.
Jeg frykter galehjemmet etter at samtlige har sett den.

Men hva gjør man vel ikke når man er overtrett?
Jeg bare lurer, hvem har vel ikke gjort det samme?

Ok, jeg skal ikke nekte.
Jeg elsker denne videoen selv, men det er bare fordi det er en veldig viktig person i livet mitt med i den.

Se den så skal dere se om dere klarer å få øye på den sjarmerende personen!

Haha!
Får jeg ikke flere pokerere på facebook nå så kan alt bare være det samma XD
Og hva jeg har tatt for noe? Nei, jeg tar ikke noe, jeg holder meg til loven.
Altså, jeg stjeler ikke!!! XD

Videoen min viser i alle fall noe, klart og tydelig: Kunst kan være så mangt!

Vi reblogges!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg