Hell of a smile

Et smil sier så mye om en person.
Det sier om en er lykkelig, eller bare later som.

Å se om noen later som er ikke alltid lett.
Jeg vil ikke gjøre det vanskelig for dere.

Min beste venn er milevis unna.
Spise og søvn-problemer kommer og går.
I hjembygda har jeg veldig få venner.
Sosial angst har jeg slitt med hele livet.
Er for psykisk syk til å fungere i arbeid.
Haterne mine har begynt å like meg.
Fansen har begynt å glemme meg.
Tidligere venner fra Oppdal
tar seg ikke tid til å møte meg
når de en sjelden gang er i bygda.
Sliter fortsatt med en slags form
for selvpining – Som få vet av.
En av mine nærmeste er misstenkt
for kriminelle handlinger.
Og jeg selv har ikke troa på
5 år til på denne planeten.

Så beklager at jeg smiler.

Men det er bare sånn jeg føler for nå!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg