Blogger med tekstbakgrunn = Jævlig irriterende!

Egentlig så er det jeg skal skrive om nå, noe jeg egentlig gir litt blanke i. Det skal nemlig dreie seg om dere andre som leser bloggen min som har blogg selv.

Det er ikke veldig mange blogger jeg gidder å lese sånn fast. De få det følger kan jeg telle på en hånd.
sortgrim.blogg.no (min favoritt for øyeblikket), sarahelenem.blogg.no, kiddys.blogg.no, det er de tre jeg følger med, og en sjelden gang er jeg innom vaniljeogpepper.blogg.no og sprinterella.blogg.no. + at det er noen andre småblogger jeg kommer på å klikke innom sånn 2-3 ganger i måneden.

Enyway, det var ikke hvem jeg følger og ikke følger som skulle være temaet for dette innlegget.
Det er nemlig noen av dere bloggere der ute som må ha en helt psykelig mening om hva som er lett å lese uten at det er irriterende. Tenker ikke på hva dere skriver om, men hva som er BAK bokstavene.

For det er noen, spessielt yngre eller veldig gamle bloggere over 50 som ikke kan bedre.
Og som av en eller annen uforståelig grunn velger å ha bakgrunn der det skal stå noe.
Bakgrunn bak teksten i bloggen, kan gå! For all del, men da bør det ikke være alt for mange farger i den.

Bakgrunnen bør helst være så lys som mulig, og skriften mørk!
Omvendt blir bare slitsomt for øyene igjen. Jeg synes det er slitsom med lyse bokstaver i alle fall.

Sånn. Da var det ute av verden. Dere styrer helt selv. Men dette er bare et råd.
Ikke alle kan være like perfekt og flink som meg på bloggfronten, er ikke det jeg sier, men er lov å se LITT leselig ut, er det ikke?

Vi reblogges!

11 kommentarer

Siste innlegg