The bed of rats

Da har min lillesøster Sigrid nettopp vært innom en snartur. Banket på døra, og spurte om hun kunne få hilse på rottene mine.
Så ikke noe gæernt i det, så hun tok av seg skoene, og ble med meg for å hilse på de fire nye samboerne mine.
En ting skal sies, og det var at hun var ikke så begeistret for hvis de kom for nært føttene hennes, da hun bare hadde noen veldig korte sokker på også videre. Hehe, for mitt vedkommende må de få krabbe så mye på føttene mine de vil, har aldri bitt meg hittil i alle fall den uken jeg har hatt de til nå.

Nå sitter jeg forresten og venter på et intervju.
Skal intervju ei venninne av meg, samt kjæresten hennes.

Intervjuet kommer på bloggen enten i kveld eller i morgen.
Med andre ord, dere har fortsatt ting å se frem til ^^

Vi reblogges!

4 kommentarer

Siste innlegg