Mine 10 største Youtube-hits!

I løpet av årene har jeg laget en del film. Både på nett og utenom.
Det færreste jeg har laget og redigert ligger faktisk på nettet, da det meste er på en uendelig bunke med dvd og Blu Rays.
Likevel, det har da blitt noe på nettet også.

Tenkte å lage en liten ærlig liste over de 10 mest populære videoene jeg har liggende på Youtube pr dags dato.

10. plass: Barne-Tv for “voksne” – Pedofile (Sett 332 ganger)

9. plass: Sminkevideo (sett 340 ganger)

8. plass: Anonyme seriøse (sett 368 ganger)

7. plass: My secrets (sett 390 ganger)

6. plass: Jesus, Gud, helvete og kristnes ord (sett 490 ganger)

5. plass: Leverpostei-diktet (sett 521 ganger)

4. plass: “Boten Anna”-miming (sett 553 ganger)

3. plass: En varm natt i Oppdal sentrum (sett 747 ganger)

2. plass: Prøv dette hjemme – Spis Lano! (sett 2418 ganger)

1. plass: Intervjuet mitt med Bjarne Brøndbo (sett 6514 ganger)

Av mine totalt 112 videoer så var disse de ti mest sette!

Da gjenstår et spørsmål!
Hvilken av disse er DIN favoritt?

Vi reblogges!

7 kommentarer

Siste innlegg