Sofa-la-vista!

Da har nettopp den hyggelige mannen fra Møbelringen vært innom en snartur med den nye sofaen min.
Var veldig godt å fått det unnagjort, og fått den på plass nå.

Har de siste timene brukt en av de stolene som står her når jeg bruker pcen, og noen pappkasser forran til å ha mus og tastatur på.

Nå som jeg har fått sofaen her er det blitt mye mer praktisk.
Tenkte kort at dere skal få se den. Noen vil sikkert stusse litt over at en som bor alene, og har nesten ingen venner i nærheten, og veldig lite besøk skal ha en såpass stor sofa. Vel, hva kan jeg si. Jeg sparte faktisk på å velge den sofaen i og med at den er så utrolig billig. Fikk den til 1195 kroner, og da var også frakten inkludert i prisen! Sofaen alene kostet bare 1000 kroner. Og det er i mine ører veldig billig når den er på den størrelsen og også er bygget til å vare i maaaaange år!

Jeg er fornøyd!

Denne sofaen satte jeg av til meg selv for en måned siden, så den har stått på lageret på Møbelringen, notert på meg i noen uker.
Gledet meg en stund til å få sette meg ned i denne nå. Nå kan jeg gjøre det så ofte jeg vil 🙂

Har også fått tak i tre nye bøker på Narvesen i dag. Eller, akkurat som sofaen så er ikke alle av de helt ny, med tanke på når de ble laget, men, ja. Drit i det.
Disse bøkene har jeg kjøpt i dag tidlig, forså å sette i bokhylla mi, med de andre bøkene:

Noen som har lest en av bøkene?

Ønsker alle en god tirsdagskveld videre!
Vi reblogges!

8 kommentarer
    1. Det er bra med stor sofa, for da kan du ligge i den også 😉 SÅ lang du er altså- jeg liker å ha føttene på utsiden også, faktisk. Hvis du lurte 🙂

    2. Den soffan så dritdigg ut og sitte/ligge og slaske i 😀 Der har du gjort et røverkjøp!
      Bøkene har jeg ikke lest… Kunne tenkt meg og lest mer av Stephen King da… Får se etter hvert 🙂

    3. Nice! minner om den soffaen som vi hadde hjemme for mange år siden, bare at den var hvit…
      Duh! Jeg kommer til Oppdal på torsdag og blir noen uker så du får si ifra en gang når du har kommet deg på plass i leiligheten så kan vi treffest! =D

    4. JEG VIL LESE DE BØKENE!!!!
      Grettj med stor sofa :3 Jeg selv vet alle rede hvordan drømme sofan min skal være når jeg skal ut av reire mitt! thihih

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg