Tarantellaen min skifter hud – SE VIDEO!


Hell yeah motherfuckers!
Hadde tenkt at jeg skulle bruke denne natta på å forbedre meg til morfar kommer i 10-tiden i dagtidlig. Jeg har sovet store deler av dagen og derfor ikke trett nå, noe som tilsier at det beste jeg kan gjøre nå er å pakke sammen ting og tang til han kommer. Meeeeen, da jeg våkna på sofaen for litt siden fant jeg Belle i litt uvant posisjon i buret. Opp-ned!
Hun rørte ikke på beina med det første, så jeg var litt engstelig for det verste, men etterhvert begynte hun å røre mer og mer på beina så det betyr at det heller er et hamskifte på gang, altså hun skifter hud!

Har selvfølgelig filmet det, og dere kan se litt av hamskiftingen i videoen her:

Ønsker alle sammen en god natt!
Ønsk meg lykke til med flyttinga!

Vi reblogges!

 

6 kommentarer

Siste innlegg