Datoen er bestemt!

I dag ble det omsider bestemt når jeg skal flytte ut herifra, og flytte inn på mitt nye sted.
Mandag klokken 10. kommer min morfar for å kjøre det jeg har her, til der jeg skal bo en stund fremover.
Hvilket betyr at jeg nok må bruke en del av morgendagen på å pakke ned ting og tang inn i esker og pakker..

Hvilket som også betyr at det kan bli litt minimalt med blogging fra min side, i alle fall mandag, tirsdag (da er jeg i Trondheim så da VET jeg det blir lite) og kanskje også onsdag.
Er ikke så mye jeg har her sånn sett, men det tar vel litt tid uansett tenker jeg, hva vet jeg, kanskje ikke.

Ønsker alle sammen en strålende god helg.
Hilsen autisten med litt vondt i rygg etter å sovet bort halve dagen på min harde sofa i dag.

Vi reblogges!

7 kommentarer

Siste innlegg