The devils new home

Da har jeg rett og slett vært og hentet nøklene til mitt nye hjem på 79 kvadratmeter.
De forrige leierne har fremdeles noen ting igjen, som foreksempel en sofa og et kjøleskap som de enda ikke har hentet, men det blir gjort i morgen.

Uansett, jeg har hentet nøkler, og fått tatt laget en liten video som viser dere hvordan det ser ut. Så får dere bare overse det kjøleskapet, sofaen og noe annet småplukk.


Som jeg sa i videoen skulle jeg også ta noen bilder, og det har jeg gjort.
Så her har dere de:

Slik ser foreksempel inngangen ut:

Og dette er stuen:

Kjøkkenet:

Gangen:

Badet:

Soverommet:

Og til sist: Lagerrommet:

Ser bare veldig frem til å få flyttet inn dit. Er så lei av den hybelen jeg bor på nå på rundt 15 kvd..
Ønsker alle sammen en brennende heit helg!

Vi reblogges!

22 kommentarer

Siste innlegg