Suprise: – I’ve set my laser from stun to kill!

I dag kjenner jeg meg mildt sagt lettere irritabel.
Første årsak er den at jeg ikke har sovet i natt.
Andre årsak har påvirket årsak nummer 1; Jeg sliter med gresspollen-allergi, noe som gjør at nesen min klør og jeg nyser en del..

Til tross for søvnløse dager, med mye irritasjon i nese og sinne er det spesielt godt da å bli overasket over at jeg fortsatt har venner.
Sjekk nemlig her:

Igjen, tusen takk min kjære storesøster, bloggforfølger, heltinne og uerstattelige venninne “Vanilje&Pepper” 🙂
Da jeg sto opp i går var jo klokken litt over 16, så da hadde postkontoret stengt. Skal sies jeg hadde lurt veldig på de siste timene hvem denne pakken jeg hadde fått hentelapp på, var fra.

Kunne jo ikke komme på at jeg hadde igjen flere pakker som var bestilt, som jeg enda ikke hadde mottatt også videre.
Alle burde rett og slett ha ei venninne som deg <3

Denne dagen merker jeg allerede nå kommer til å bli utrolig daff, slapp og sløv.
Blir nok brukt til noe PEZ-fråtsing der og da, med eller uten den nokså så store Buzz Lighyear-figuren fra Toy Story-universet!

Alt innholdet i pakken fra Vanilje&Pepper: En stor Buzz Lightyear/Pez-figur, to blader om psykisk helse, 1 Marilyn Manson-kort og en pakke røkelsespinner i tillegg til et brev med hennes favoritt dikt “Våg å være” på baksiden av brevet ^^

Ja, apropo!
Melding til alle unge og gamle som enda ikke har sett Toy Story-trillogien. Jeg vet det fins en del av dere. Riktignok er det en god stund siden jeg så Toy Story selv, da jeg har egentlig vokst litt fra det, men uansett så ambefaler jeg alle å i alle fall se den første filmen en gang i løpet av livet. Tenkte bare å nevne det!

Nok en gang min kjære vanilje og pepper-frelste venninne.. Eller vet egentlig ikke hvor glad du er i de to ingrediensene sånn egentlig, men uansett: Takk skal du ha for dagens oppmuntring ^^

Vi reblogges!

9 kommentarer
    1. Så kjedelig at du ikke fikk sov:( håper det blir beire i natt, men så søtt med gaver:) mamge flotte ord om vaniljeogpepper<3 (får ikke sett video, men skal logge meg på en annen datamaskin)
      Ha en fin dag videre:)

    2. Så koslig å bli forært en 8 minutter lang hjemmelaget video fra deg.Takk for det!!Du har seff nevnt tidligere om Toy story filmene og kortet heter tarrotkort fra antichrist superstar albumet (tror det kun var første opplag av cdr som hadde de kortene)..nå mangler du bare de 8 andre ;))
      Toy story filmene ruler,vi har sett dem opptil flere gager både store og små!

    3. Åhhh så stilig 😀 Jeg fikk også pakke fra VaniljeogPepper, med Pheneas & Ferb PEZ, tjuhuuuu ^^,
      Hæhæ måtte glise litt da du kom med den “Fra min kjære faan…” XD

    4. Ja, nei skjønner veldig godt…det er ikke lett å få det til selv om man vet at det er viktig, men håper det blir ordnings på det for deg, kjedelig å mangle søvn(jeg fungere ikke så bra uten), men skjenner en del som må ta tabletter for å få sova og sånt, men veit ikke om det fungere eller om det er lurt. Det er ikke alt som fungere for alle heller…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg