VANILJESAUS + KEBABDRESSING + TRAN + MATOLJE = NY IKKE-SE-VIDEO!

Det er natt. Folk i Oppdal klager over at det har kommet snø, personlig kunne jeg ikke klaget høyere for at jeg syns det er varmt.
Oppdal-folk generelt er idioter, ferdig med det. Hva trenger jeg å nevne de andre i taterhullet for, når jeg har meg selv å by på?

Ok, jeg er ikke noe stort bedre jeg heller, jeg er mye bedre!
Akkurat nå i natt foreksempel har jeg fundert på hva jeg skal gjøre for å tvinge dere leserne til å bli en stund til.
Har jo noen hundre lesere daglig, men altså… Heidi Alexandra og den vemmelige Kjendistegneren har mer liksom…

Jeg bare minner dere på følgende… DENNE VIDEOEN JEG HAR LAGET NÅ, ER DERES SKYLD:

Som dere kan se har jeg gjort et tåpelig forsøk i å blande matolje, tran, vaniljesaus og kebabdressing!
Hørtes ut som en kjempeartig idee på papiret, vemmelig for meg som måtte utføre den.

Det var selveste Alboats-bloggerinna som satte meg på en ide. Jeg kunne jo laget en videoblogg hvor jeg ligger på sofaen og forteller dere hva jeg er god til.
Så ble det en pinlig stillhet mellom meg selv, og meg selv… Hva faen er det jeg er god til da? Jeg kan ikke lage en video og fortelle dere hva jeg er god på, før jeg vet hva jeg er god på selv!

Derfor prøver jeg noen eksperimenter, for jeg duger ikke til noe! Egentlig, ikke som er oppdaget de siste 21 årene hittil i alle fall. Ikke kan jeg blogge, ikke kan jeg glede folk, ikke kan jeg spise 6 bananer på kort nok tid, og ikke kan jeg provosere! Ironi er også en meget skurrete tåke for dumdristige, lille meg!

Så her sitter jeg, alene og hjelpesløs. På jakt etter noe jeg faktisk kan!
Og ja… Den Oppbrekknings-drikken er ikke anbefalt forresten!

Vi reblogges!

5 kommentarer

Siste innlegg