Check out my new roommate, Fluffy! ^^

Den som enda måtte finne på å si at det er bare jenter som leker med dukker kan ta å skalpere av seg alt som er av kjøtt, hud og hår på hodet, øyeblikkelig!

I dag kom en ny krabat på døra mi.
Hans navn er Fluffy og han skal bo med meg i mange, mange år fremover.
Hans tid fra moren begynte å lage han, til han ble født tok 10 timer, og det er min fantastiske venninne Lillith som jeg har intervjuet på bloggen tidligere, som har laget han og dermed er hans mor.

Fluffy kan kanskje for enkelte virke skummel og skremmende, hvilket er bra da han skremmer bort type mennesker som jeg ikke vil ha i nærheten av den rustne sjela mi uansett! Kristenpakk, Belibere, etc.

Brevet fra Devil Dolls v. Lillith.
Kamera hadde litt problemer med å fokusere så derfor ble dette noe utydelig, og batteriene i kamera var så lave at jeg stressa ikke med å ta flere – Fluffy er uansett viktigst! <3


Prøvde å vise Fluffy utsikten fra baderoms-vinduet mitt, men han ville bare ned igjen med en gang. Forståelig nok – Hvem pokker liker egentlig sola og lyset?


Dette var den andre tabben jeg gjorde i dag.. Plutselig fikk han følelsen av å bli æresvoldtatt ved å bli kastet inn i noe som kunne minne om en tragisk rosabloggers fortapelige univers.. Unnskyld Fluffy <3 No more!


Jeg tror Fluffy har forelsket seg litt i Belle. Dette kan bli en kommende kjærlighetshistorie verden ikke har sett maken til på flere år!

Skulle bare en snartur på badet for å tømme rassen, da jeg kom tilbake ble jeg utrolig rørt av det min nye adoptivsønn hadde tatt for seg. Goingen min hadde satt seg til rette, og begynt å lese på en av de beste og viseste bøkene som er skrevet i menneskehetens historie. Takk Satan for at du har gitt meg en så underjordisk god “sønn”.

Har du lyst til å se andre bilder av Fluffy, mens han enda var hos Lillith, samt alle hans brødre og søstre? Har du lyst på et sånt morbid kjærlighetsbarn selv? Lik Devil Dolls-siden på facebook som er drevet av min gode venninne!
Men, dukkene er ikke gratise, bare så det er sagt ^^

Vi reblogges!

25 kommentarer

Siste innlegg