Gjett hvor jeg har gjort av meg på bildet!!!

Hva har Aylar gjort i dag?
Har han pugget fjellvettreglene på sofaen?
Har han vunnet i bingo?
Har han drivet med fluefiske?
Har han tattovert Mamma Mia-logoen på skuldra?
Har han lagt planer om å reise til Island?
Har han kanskje voldtatt ei hore?

Nei, nei, nei, nei, nei, nei.
Ingen av delene. Denne dagen har vært en sånn dag hvor jeg skulle gjøre unna noe jeg har utsatt noen dager, nemlig.
Jeg startet med å gå ned på Europris for å kjøpe meg en tak-og-vegg-mopp, for jeg må vaske hybelen før jeg flytter ut den 1. august, den andre tingen var også m.h.t flytting da jeg var på Domus og etterlyste pappesker, fikk fire bananesker fra fruktavdelingen.

Laget ny hjerne-gelè. To smaker. Gul nederst, orange oppå! ^^

Ikke nok esker, trenger fortsatt litt til, men i alle fall en fin start!
Ja, også har jeg sjekket litt rundt angående hva det vil koste med forskjellige “æren” hos dyrlegen på Oppdal. Etter jeg flytter inn den 1. august får jeg nemlig FIRE nye kjæledyr som jeg har sagt ja til å ta vare på. Fire helt utrolig søte dyr som jeg har fått helt gratis, med utstyr, bur og hele greia.

Hva jeg snakker om skal dere få se litt senere.
Ja, så må jeg heller ikke glemme Fluffy? Jeg får nemlig en FEMTE nye samboer snart. Altså alle de fem nye i tillegg til Belle (tarantellaen min).
Inntil da kan dere bare være smånysjerrige!

Men som plaster på såret for at jeg ikke avslører noe mer, enda, så skal dere få en liten video jeg laga nettopp

Vi reblogges!

4 kommentarer

Siste innlegg