Offentlig unnskyld til alle lesere på bloggen min..

Kjære forferdelige verden.
Mine lesere skal virkelig vite at jeg er ute å kjøre om dagen. Nei, jeg har ikke begynt å kjøre verken lettmotorsykkel, motorsykkel, traktor eller bil.

Et metaforisk langt ute å kjøre. Og jeg tror jeg burde hatt litt mer støtte og kjærlighet i live for å ikke klikke helt snart.
I skrivende stund har jeg nettopp gjort mine trofaste lesere en kjempetjeneste ved å spare dem for verdens største videodritt.
For to timer siden filmet jeg en videoblogg som rett og slett ble utrolig respektløs og ufattelig kjedelig.
Det verste er, jeg satt til og med og redigerte på den. Jeg la egentlig ikke noe sjel i den i hele tatt. Ferdigresultatet ble klippet ned til 8 minutter, da den originalt var på 10 minutter.

Videoen var bare noe jeg ville lage fordi jeg var overtrett. Overtretthet kan virke morsomt det, men denne videoen ble bare så utrolig kjedelig at jeg er sikker på at jeg ville mistet minst 5 lesere om jeg hadde valgt å legge den ut. Den er nå slettet fra min pc, for å forhindre at omverdenen aldri får sett den.

Generelt er livet mitt mer og mer blitt formet som en usmakelig suppe. Jeg har ikke gjort noe spessielt underholdende, minneverdig og engasjerende på lang stund. Det hender jeg får lurt meg til å finne på noe der og da, men jeg har liksom glemt nå hva jeg har gjort. Sliter å krydre livet mitt med noe som for meg føles tilfredstillende. Alt er liksom gjort før,hverdagen er en gammel linyl som hakker om og om igjen..

Fortsetter å gjøre de samme feilene igjen og igjen. Fortsetter å kjede meg i hjel, enda verre – Fortsetter å kjede andre i hjel med meningsløs vås. Hvorfor kan jeg ikke bare innse det? Hele mitt liv er bassert på en katastrofe, jeg er en katastrofe.

Hvor mange venner har jeg hatt i årenes løp som har holdt ut særlig lenge? Æehm…. Nettopp!
Hva faen tenkte mine skapere på da de lot være å dynke meg i søpla da jeg kom ut som et usmakelig foster?

Kvalm er jeg blitt av mitt eget selvbilde. Hver eneste dag spyr jeg ut ubetydelig svada på foreksempel denne bloggen, som jeg kunne spart samfunnet for. Jeg kunne hoppet fra et fjell for flere år siden, hadde det ikke vært for at jeg valgte et fjell som var bare alt for bratt sånn at jeg fikk for god tid å tenke. Kunne kuttet mine årer med en hvilken som helst kniv, men igjen er det en samvittighet for de som må tørke opp etter meg som stopper!

Hvis det skulle være noen som helst mening i at jeg sitter på vår gudsforlatte klode – Så håper jeg sannelig at jeg snart finner den. Hvor lite sjarmerende er det egentlig å sitte alene på en rundt 15 kvd liten hybel i en alder av 21 år, mens jeg spiser kald sodd og prøver å syte ut mine tanker i håp om at jeg i alle fall har tømt meg såpass at jeg skal få sove når jeg legger meg om noen minutter, eller kanskje timer?

Har selv formet meg gjennom årene som en lat, uinspirerende, sjalusifylt, temparemangsfylt og udugelig idiot! De få som finner meg inspirerende i dag, synes det ene og alene fordi jeg må være en av de største taperne som er oppdaget på min alder i dag! Enten det eller så er det mennesker som har et ufattelig kjedelig liv selv, som finner mitt liv mer spennende å snoke i.

Hvis jeg ikke våkner i løpet av dagen antar jeg at noen har gjort meg selv og himmelenglerne en bjørnestor tjeneste.
Jeg vil ikke dø liksom, men faen hvordan skal jeg egentlig få til å dø, når jeg ikke en gang i hele tatt har levd på lenge. Akkurat nå, er jeg like spennende som en muglet ost i et råttent kjøleskap fylt av tomhet og noen gram grusomhet.

Kjære alle sammen, jeg er drit lei av å skuffe dere.
Jeg er ikke lenger den jeg burde være. Jeg er kjedelig, og dere fortjener bedre!
Om dere akter å forlate meg, dere siste som enda sitter her – Faen som dere har min fortståelse!

Bare vit det!

Vi reblogges?

16 kommentarer
    1. :'( Først av allt, du er IKKE en katastrofe ! Det er mange der ute som bryr seg om deg og som liker deg for den du er, aldri tvil på det !
      Venner kommer og venner går.Noen venner består 🙂
      At verden er kjip og råtten skal jeg være med deg å skrive under på ! Men det finnes noe godt i den også.
      Jeg tror at alle mennesker er til for en grunn, ett hvert menneske er like hverdifullt og viktig som ett annet . Du ER elsket.:)
      Noenganger må vi kansje ta ett oppgjør med oss selv,og finne ut : Hva / hvor i verden vil jeg ! Og ta det første skrittet på ny vei.
      ( Jeg gjorde dette i alder av 19-20..Angrer ikke )
      Anyways, jeg skal ikke leke psykolog eller verdensmester ..Men noen klemmer skal du få* KLEM*

    2. Du er slettes ikke en kjedelig muggla ost zøtn… Meg blir du nok ikke kvitt så lett, he he 😀
      Sov søtt og drøm om kindereggsjokkis og sukkerspinn… Suss på næssin <3

    3. Jeg liker ærlige innlegg!
      Tror vi mennesker fra naturens side har behov for å føle at vi … trengs ! At vi har en oppgave og et mål… men det målet trenger ikke å være å følge “strømmen”.. Forrest Gump hadde også et mål.. Run Forrest, RUN!
      Før jeg babler meg bort : Jeg går til en sånn traumespesialist – og sist time nå så snakket vi om at jeg føler at alt jeg har gjort gjennom livet er fail og fake! Alle lot seg lure av fasaden – bortsett fra MEG, jeg mistet den jeg egentlig er mens jeg hermet etter de andre og gjorde ting for å bli “vellykket”… ” Jeg tror mange føler at de sitter utenfor og “ser inn til de andre”..
      Vær deg selv, gjør så godt du kan – det er alltid bra nok.. Føler du følelser – vis dem! Så finner andre den hånda du strekker ut!
      Promise! 😉

    4. Jeg skal ingen steder og du ER inspirerende, bare se på dette innlegget. Du åpner sjela di for oss og det er slikt som er fint å lese (hvis man kan bruke ordet fint i en slik sammenheng).
      Har vært langt nede før sjøl, faktisk da jeg var på din alder og satt i min lille leilighet og gjorde nada dag ut og dag inn. Men du er et vakkert menneske uansett hva du måtte tenke om deg selv. Og tankens kraft er mektig, derfor er det sunt å prøve å oppmuntre seg selv til å ville leve et fullverdig liv.
      Du kjeder hvertfall ikke meg med denne bloggen, jeg synes den er forfriskende ærlig.

    5. JEG SKAL HELLER INGEN STEDER! 🙂
      Du er da ingen katastrofe, og foreldrene dine gjorde noe flott da de satte deg til verden 🙂 Du er fantastisk på din måte og jeg syns du er virkelig snill og en bra person. Er så glad for du la meg til her på blogg.no 🙂
      Venner kommer og venner går og det er bedre å ha få enn å ha mange falske. Man skal kunne være seg selv og det er mer enn bra nok. Du er elsket av mange og du er fantastisk husk alltid det 🙂
      Du er inspirerende ærlig og kreativ og jeg digger det og deg <3
      kan skjønne hvordan du har det men ikke gi opp. Livet har så mye å by på 🙂
      I dag kjøpte jeg meg en bok faktisk som passer å skrive om til deg nå. Den inneholder like mange gode bra og fine sitater som det er dager i året. Et for hver dag. De skal jeg lese for å få en bedre dag 🙂 et tips;)
      Stor klem til deg 🙂

    6. Lykkelys: Uansett hvor mange komplemanger jeg kan få til tider så hjelper det litt lite. Det har med at jeg har alt for mange folk i fortiden som pleide å gi meg mange gode komplemanger, veldig, veldig gode komplemanger, folk som plutselig “forsvant”, og da sliter jeg med å tro på det mange sier… Trist det er blitt sånn, men..

      Men tusen takk Merete! 🙂

    7. Nemi Rebella: Drømmer jeg og tenker mer på sjokolade og sånt nå så kaster jeg opp. Er egentlig litt lei av godteri, jeg har trødd i litt mer enn jeg burde de siste ukene. Mer enn jeg har vist dere på bloggen også..

      Men takk for støtten ovenfor i alle fall <3

    8. A little bit of all that’s swe: Dette innlegget er ikke annet enn et tomt og meningsløst vræl etter min mening, men takk for at du er så hyggelig å skriver det motsatte. Hehe..

      Tusen takk i alle fall for komplemangene.

    9. Men ikke alle er slik 🙂
      Jeg er ikke slik .
      Bare tro på oss…litt til..
      Og denne gjengen her som har kommentert er jg ganske sikker på ikke er slik heller.
      Visk vekk kjipefortid,og skap en fremtid <3
      Hilsen Merethe som ikke lyver 🙂

    10. Tomt og meningsløst vræl har jeg lest på mange blogger, dette er ikke en av dem nei 😉 Man skal få lov til å tømme seg litt, det har jeg gjort på bloggen sjøl. Og ingen forventer at man skal prestere 100 % hele tiden når det kommer til innlegg. Jeg begynte bloggen med å være seriøs, så ble jeg hu som bare hadde morsome innlegg, men man blir så stuck på å prøve å være morsom. Man må bare skrive det man føler for, det er jo det viktigste.

    11. Kjære darkprince..det er helt greit å være nede i kjelleren,å noen ganger må vi dit for å finne ny energi og pelle vekk råtne poteter..Du er jo liksom i en alder som er litt komplisert i utgangspunktet…senpubert,hvor hører man hjemme,hva er meninga med livet…hvem faen er jeg…osv…
      Sett noen mål…du skal flytte snart,ikke sant?? Hvordan har du lyst det skal se ut der…feks..Jeg vet det kan høres litt kjipt ut,men du skjønner kanskje hva jeg mener..tenk fremover!
      Hva er grunnen til at du mister vennskap??..Å vet disse vennene hva det vil si å ha autisme,iforhold til det sosiale aspektet og generrelt..??
      Å noe annet storesøste her har lagt merke til er at du spiser møe sukkerholdigt…med sukkerhøyden..euphoriiiiia…kommer oxo sukkerdalen aka depping….Kanskje din nye research skulle gått på feks kosthold..mener ikke være frekk,men det kan spille en stor rolle i dine ups and downs…
      Ellers vil jeg bare fortelle at jeg skal heller ingen plass..å klemmer deg hardt,hardt :-*

    12. Jeg tror nok de fleste kommer til et punkt i livet der de spekulerer på sin eksistens og om det egentlig er noen vits og fortsette og kjempe… Det er det vennen! Verden ville vært ett grusomt kjedelig sted uten deg, du er jo som et frisk storm av tanker og påfunn!
      Jeg er glad jeg fant deg her inne kjære blodsbror <3
      I natt kan du drite i og drømme om kinderegg, jeg har bestemt meg for og drømme at jeg er en drage i natt, som kan sprute ild på alt og alle jeg vil og som kan fly! Du kan jo prøve du også 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg