-_ the only God that ever exist _-

I de årene jeg har herjet her inne har jeg flere anledninger lekt meg med blasfemi og fornærmet på met x-antall kristne.
Nå skal jeg komme med noen tanker om hva jeg tror, eller ikke tror. Den eneste bibelen jeg eier er den satanistiske som kom ut på 60-tallet.
Om jeg er satanist eller ikke, finner ikke meg som interesangt. Merkelapper er jeg ferdig med, tror jeg.

Såå, hva er min filosofi og mening om livet?
I følge min teori er ingen mennesker helt like. Ikke en gang fra fødselen.
Det er ingen som foreksempel bare blir homofil, pedofil, bifil, heterofil etter som man blir påvirket av det rundt.
Man er født med den legningen man har. Man kan ikke bare drive ut en legning.

Kristne fanatikere forteller åpenhjertelig om homofile som har fått født seg selv på nytt, og at de hadde så mange fæle tanker som homse.
Det at mange homofile har hatt det vanskelig med seg selv er ene og alene fordi enkelte idioter i samfunnet ikke har godkjent de, og det er slike mennesker som gjør at mange homofile får en ide om at det de tenker, føler og gjør er feil, skittent og umoralsk! Jeg sier ikke at det er kun religiøse mennesker som har skylden for dette, men svært mange uåpne mennesker generelt.

Hadde bare samfunnet hatt et ENDA mer åpent sinn for at vi alle er forskjellige, så hadde vi ikke hørt om folk som tar livet sitt fordi de ble så grundig hatet av mange ignorante vampyrer!

Skal ikke peke fingeren mot noen! For det er ikke bare kristne fanatikere som kveler mange grupper i samfunnet, det finnes ikke-troende også som ikke klarer å ha et åpent og frisk sinn til andre som er unike enn dem selv.

Så, til mitt synspunkt på øvre makter? Hvis jeg skal være helt ærlig med meg selv så tror jeg ikke på noen Gud, djevel eller andre makter som ligner, enten ondt eller godt. Jeg tror heller på glede og tilfredstillelse på jorden, enn en himmel etter døden. Jeg tror heller på smerte og depresjon på jorden, fremfor et helvete etterpå.
Nøkkelen til det glade liv er en svært individuell kode. Fellen til depresjon er også minst like individuell.

For meg er nøkkelen til “himmelen” på jorden å ikke kjede meg, jeg må ha noe å gjøre. Dersom jeg stopper opp og slutter med det som opptar meg, og bare lar den ene drømmen etter den andre gå forbi når jeg har sjansen, da blir jeg til slutt deprimert og faller i “helvete” som vi har mens vi lever på jorden.
For meg er depresjon det som oppstår hvis jeg foreksempel ikke får lov til å være meg selv, hvis jeg foreksempel ikke får sett de jeg elsker og er glad i. Hvis jeg ikke får omløp for å tømme mitt beger av meninger og tanker. Hvis jeg metaforisk sett blir sittende og bare stirre på alt jeg tenker på, alt jeg har lyst til og drømmer om… Hvis jeg for lenge utsetter alle mine prosjekter og kort sagt utsetter alt jeg tenker på å gjøre – samma hva – så blir jeg til slutt plassert i det mentale helvete på jorden.

Så jeg lever for å tilfredstille mine egne drømmer, håp og ønsker. Jeg lever for å fortelle DERE hva jeg tenker og gjør på.
Det er min filosofi. Det er jeg som er min Gud. Og det er jeg som er min djevel.

Satan og Gud som beskrevet i religiøse bøker, finnes ikke. Ikke for meg!
Jeg er min egen herre, det er jeg som bestemmer om jeg skal lide, eller ha det bra.

Slik burde det også være for deg, og de rundt deg.
Noe annet for meg finnes ikke sunt, eller rett.

Hva tror du?

Vi reblogges!

11 kommentarer
    1. Religion i det store og hele er rota til mye vondt her på denne jord… Dette er noe av grunnen til at jeg ikke er særlig religiøs av meg, samtidig som jeg liker tanken på og være min egen “sjef” og også bestemme min egen skjebne 😉

    2. Nemi Rebella: Med andre ord er de to tingene som passer deg best enten LaVey-Satanismen som går ut på at du skal dyrke deg selv, uavhengig av noen andre/noe utenifra, eller humanisme!

      Eller bedre, å drite i å sette noe navnelapp i hele tatt ^^

    3. Min religion er trening, roller derby, livet, kjærligheten og alt det som jeg lever og ånder for. Hva andre tror er deres sak, men de som skal trykke sin religion på meg, det er ikke greit. Og alle de hjernevaska trangsynte meningene som mange har nei uff, det blir bare for mye for meg, jeg kan bli så sint av å se fanatikere protestere f.eks mot homofile, det er bare så utrolig feil!

    4. Sprinterella: Trening, livet og kjærlighet høres ikke ut som så alt for gærne ting det. Roller derby, vet jeg heller lite om.

      forkynneren.blogg.no er med andre ord ikke noe for deg heller, bare for å nevne noe apropo fanatisk.

      takk for kommentar ^^

    5. Hva med å reise rundt i verden å ta bilder . Du som er foto fanatiker. Finns mange spennende motiver rundt om i verden . Kanskje man kan tjene penger på foto også 🙂 Reise har man god mulighet til når man er så fri med lite jobb osv 🙂

    6. tomas: er slettes ingen fotofanatiker. jeg er ikke sååå glad i å ta bilder, jeg bare tar med meg kamera når jeg er ut en gang i blant, når jeg kjeder meg. er ikke ofte at jeg tar bilder for å ta bilder for bildenes skyld..

    7. Å dyrke seg selv er rent egoisme, etter min mening. Jeg er ingen religiøs person, men har et åpent sinn. Satanisme, eller hva du nå “dyrker”, mener jeg er en unnskyldning til å kunne være imot kristendommen, og til å ta valg som baseres kun på deg selv.
      Men som du vet, er jeg krass i mine kommentarer på enkelte av dine innlegg, men jeg mener hva jeg mener.

    8. Lene: Vel, den eneste måten å faktisk bli best mulig lykkelig på er faktisk å vite hva som er best for en selv. Ingen kjenner seg selv bedre enn nettopp seg selv.

      Så skal man oppnå best mulig tilfredstillelse er det den beste veien å gå. Det burde alle ta som en selvfølge, mener jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg