mes favoris impairs ^^

Et hvert forbilde får før eller senere sin egen bok. En bok som noen andre har tatt seg bryet å skrive. Gyldendal har blant annet gitt ut “ALT”-om Lady Gaga og Justin Bieber-bøkene. I mange bøker om de store kjendisene får du vite ALT om favorittingene deres.

Det er en stor stjerne på den store kjendisveggen som enda er forbigått. Rett og slett fordi dette er en så vanvittig kul og litt skummel person, at jeg tror rett og slett ingen har turt å laget noe bok om han enda. Med fare for å skrive noe feil. Jeg kan godt forstå det, selv om jeg tror vedkommende som er så kul egentlig hadde tatt det veldig bra. Men siden ingen andre har gjort det enda, har han nettopp bestemt seg for å gjøre det selv, for fansens skyld. Kjære alle som skulle være i tvil, her får dere MINE favoritter!


Mat: Pizza
Tv: True Blood
Film: The Rocky Horror Picture Show
Godteri: Vingummi og skum
Kunstner: Brian Hugh Warner/Marilyn Manson
Farge: Sort
Bok: Et Norge I Krig
Sangere: Marilyn Manson
Band: The Cumshots
Sang: I følge Ipoden min er det “Bad Things” fra True Blood som er desidert mest spilt, men tror likevel jeg må svare The Fight Song av Marilyn Manson
By: Trondheim
Årstid: Vinter
Måte å slappe av på: Da er telefonen helt skrudd av, og en god slasher/thriller/grøsser er satt inn i Blu Ray-spilleren

3 kommentarer
    1. Manson,, den mannen skriver geniale tekster. “The death of one is a tragedy, the death of millions are statistics.” Lurer på om jeg leste at han har ganske høy IQ også. Rart jeg hører så lite på sånn musikk for tida *setter på youtube*

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg