Lenge leve Kinder Eggets udødelighet!

«Ærlig talt».
Det var ordene jeg kunne sagt eller tenkt i helgen.
Husker ikke i hvilken situasjon, men på en eller annen måte kom temaet Kinder Egg opp i senga.
Tror det var natt til lørdag at Kiddy fortalte meg at hun hadde lest ett eller annet sted at Kinder Egg kanskje skulle forbys i Norge. Jeg trodde hun tullet, og endte nesten opp i latterinfall. Vel, i dag fant jeg ut at hun hadde rett. Men heldigvis fant jeg også nyere artikler fra denne måneden hvor det ble bekreftet av verken Kinder Egg, Kapten Sabeltann-is eller Happy Meal skal forbyes i Norge. Selv politikkerne i Ap skjønner at man må tenke klarere tanker for å få barna sunnere.

Å forby Kinder Egg i Norge er nesten like farlig for politikkernes sikkerhet som å forby Mohammed eller Jesus Christhimself!

Så, med andre ord! Jeg har bestemt meg for å feire Kinder Eggets udødelighet i dag, med nettopp å kjøpe meg tre egg, håper bare ikke jeg får eggløsning i natt..
Attpåtil har jeg også spandert på meg noen drinker fra Stabburet. Jeg var noe usikker på disse drinkene etter de var kjøpt, så det endte opp med at jeg ringte ei god venninne av meg som tidligere har jobbet som bartender. Hun var ikke helt sikker, i og med at hun ikke har de dypeste erfaringene med akkurat den slags drinker, men hun trodde det beste var å blande en veldig liten dert i et større glass med Sprite. Altså ikke sprit, men Sprite.
Hvis ikke ville det bli som å drikke saft uten vann, bare mest sannsynlig sterkere fikk jeg høre.

I tillegg har jeg oppdatert meg på spillfronten. “Call of Dutu: Modern Warfare 3” er nå i mitt lille kott av en hybel!
Men det skal jeg spille senere, for nå skal jeg kose meg med en dose pizza, i lag med Ghostbusters-filmen som jeg faktisk aldri har sett før! Ikke mobb!

Vi reblogges!

 

7 kommentarer

Siste innlegg