_- S.H.M.M -_

Hjertets gudinne – S.H.M.M
Jeg kjenner ei jente så god og så varm. Ei jente man ikke finner maken til.

Ikke har jeg kjent henne store tiden. Men hun er hele mitt hjerte for det.
Rødlige hår fyller hennes snille fjes. Possere kan hun som få, se jeg smiler nå.
I mai måned traff jeg henne endelig. Da hun dro igjen kom mine dyreste tårer.
For intet gull på klodens jord vil jeg henne bytte. For meg er hun alt.

Håpet i meg sier jeg skal se henne igjen snart. Savnet lever daglig.
Avstanden er så utrolig stor. En avstand som er vond å svelge.
For meg er hun mitt dyrebareste gull. Min beste, mest uerstattelige venn.
Jeg vil se henne bli gammel, aldri se henne dø. For henne vil jeg leve evig.
Hun er mitt hjertes pumpemaskineri. Mine håps motiver, min gledesfugl.

Tvilen er for lengst tappet vekk. Støtte henne vil jeg alltid gjøre.
Forskjellige fra hverandre er vi. Men jeg elsker henne dypt likevel.
Ingen dag uten at jeg tenker på henne. Ingen natt uten et sjeldent savn.
Måtte tiden ikke bli alt for lang. Jeg vil, jeg vil, jeg vil se henne igjen!
Kjære du som jeg beskriver nå;
– Hva har jeg gjort for å få deg som min venn? <3
Jeg elsker deg!
(skrevet 18. juni 2012)

4 kommentarer

Siste innlegg