_- Troblodig insektsnacks -_

Hvem kan bruke 538 kroner nøyaktig på kun og ene å alene godterier? Det kan jeg.

Har dere noen gang hørt om…. Hm, jeg vet egentlig ikke om det er rettmessig politisk korrekt av meg å dele denne siden med dere, da flere av dere fort kan bli sittende å drømme dere bort.. Ok, jeg tar sjansen. Hvor mange har hørt om coolstuff.no?
Det er et sted med veldig mye sært, kort fortalt! Resten får dere utforske og erfare selv!

Jeg har bestilt min første pakke derifra, som kom i dag.
Dere vet de småe vingummibjørnene som man kan få kjøpt overalt, blant annet i Haribo-poser. Bittebittesmå bjørner. Vel, jeg har for øyeblikket en gigantisk vingummibjørn som er 1000 ganger større enn de dere har sett før. Og tusen ganger før er faktisk svært nøyaktig!

Insekter kan også spises, og hva er mer originalt enn å kobinere insekter med godterier. Jeg har bestilt tre kjærlighet på pinner, med ekte insekter i. Ja, du leste riktig honeymoon; EKTE INSEKTER!

1, kjærlighet med en liten skorpion, 1 kjærlighet med en ekte siriss (like stor som de jeg mater Belle med, så det har jeg prøvd før), og 1 kjærlighet med larve i. La meg repettere; insektene er ikke fake, de er faktisk virkelige. Det samme er sjokoladepakka som de har dyppet dronningmaur i. Og også slikkegodteriet med ekte gårdsmaur!

Helt til slutt avslutta jeg bestillinga med noe som kanskje ikke er like spennende: Energidrikke som skal forestille vanlig rødt blod, og grønt zombieblod. De to siste tingene er da ikke ekte, hehe…

Det var pakka fra coolstuffs.no, i tillegg har sesong 4 av True Blood ankommet fra cdon, så det skal jeg sikkert bruke resten av kvelden på!


Grønt og rødt blod – Energidrikke (blodet er ikke ekte..)


(Ekte) dronningmaur dyppet i sjokolade ^^


Slikkbart godteri som innerst inne inneholder EKTE maur! ^^


Fra venstre; Kjærlighet med siriss (sånn jeg mater tarantellaen min med 2 ganger pr 14 dag), kjærlighet med larve, og kjærlighet med skorpion. Kall med sadist eller ekkel, veldig gjerne! <3


Siden kjærligheten med sirissen var så mørk, så tok jeg nærbilde slik at dere skulle få se den bedre 🙂 Dere som har sett videobloggene hvor jeg enten spiser en levende siriss selv, eller mater min kjære Belle med slike kjenner nok dette krype igjen.


Og når jeg hadde tatt nærbilde av siriss-kjærligheten, tok jeg like gjerne ett eget ett av skorpionen også..


.. og larva er heller ikke noe unntak. No æ e blitt larvatt ja, som de sier på den motbydelige dialekta her i Oppdal..


Vingummibjørnen i esken sin… Og…


VINGUMMIBJØRNEN UTENFOR ESKA. Den kosta meg 299, og er faktisk noe tung så den bør være god. Hvor lang tid tror dere jeg vil bruke på å spise denne? 🙂


True Blood <3 Beste serien jeg har sett, sammen med The Walking Dead og Hotel Cæsar ^^ Og, akkurat det siste tror jeg at enkelte fort vil henrette meg for nå. Herved har jeg begått sosialt selvmord..

Men da takker jeg for meg, jeg skal aldri blogge igjen. Ikke før det kommer et nytt innlegg i løpet av dagen eller morgendagen i alle fall!

Vi reblogges!

7 kommentarer
    1. Blod og gummibjørn hadde jeg fått i meg glatt, men de derre billefantene får du nok kose deg med alene, hæhææ 😀
      True Blood er det beste jeg har sett, ever! Jeg er ferdig med sesong 4, venter spent på 5… Æææææh de er jo så treige… hater og vente på slikt 😛
      Kos deg med snaksen snuppen 😀

    2. den bjørnen hadde jeg spist og blodet sikkert men ikke resten hehe men kos deg:) tipper du bruker 3 dager på den bjørnen 😉
      True blood er så bra serie 😉 the walking dead også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg