Ambulansehelikopter ankommer Oppdal (video)

Da var enda en dag i eventyret med meg selv som eneste hovedperson skrevet ferdig. Sånn hvis vi skal dulle med metaforene.
Jeg har hatt besøk av Ann Kristin noen timer i kveld, vi har blant annet sett film (“Once Upon A Time In Mexico” fra 2003). Underveis fikk jeg en veldig uskyldig og faktisk også søt forstyrrelse da min gode venninen Kristine ringte meg twice med skjult nummer. Jeg tar ikke telefonen når folk ringer med skjult nummer, denne gangen gjorde jeg det, men la telefonen bare på bordet uten å høre om noen sa noe, lot hun bare snakke til hun la på, hehe. Tredjegangen ringte hun uten skjult nummer og da svarte jeg. ^^

Ja… Etter at jeg og Ann Kristin så film i kveld så gikk vi til Kiwi hvor jeg skulle finne meg munngodt til nattens showtime, jeg skal nemlig se to filmer i natt som jeg fant på Expert i dag. Men på veien hjem igjen så vi et helikopter som begynte å fly veldig lavt. Med plattåskoene mine og Ann Kristin i hælene løp jeg mot der det så ut som det skulle lande, og det landet på idrettsbanen i Oppdal. Det kom ikke noe politi, ambulansebil eller brannbil. Det så rett og slett ut som om de bare henta en som skulle få en noe spessiel skyss hjem… I dont know.. Video ser dere ovenfra, fra da det dro igjen.

Og ovenfor ser dere filmen jeg fant i dag for 49 kr perr stk. Som jeg skal se nå! ^^

Vi reblogges!

5 kommentarer
    1. jøss…. ikke hver dag man ser det. det har skjedd hjemme borte hos meg også. nå er det en stund siden, men inni mellom kommer det faktisk ambulansehelikopter. når det skal til de i blokkene ved siden av oss, så lander de på parkeringsplassen.

    2. sv; hmmm.. Kanskje jeg skal vurdere å se den da 🙂 Vist du har noen skrekkfilm tips som får deg til å grøsse, tellme. Jeg holder på å gå på veggene fordi jeg har ingen skrekkfilmer å se lenger…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg