Rosablogg jeg faktisk beundrer (VIDEO på hennes blogg) + Kjæledyr i aktivitet (VIDEO på min blogg)

Bildet er tatt fra: pixabay.com

Da var klokken snart blitt to. Jeg har nettopp ledd og kost meg takket være en annens 9 minutter lange videoblogg. Og det kan godt hende at jeg kommer til å blåse enkelte av mine sorte hekselesere av sopelimen sin nå, men jeg har faktisk intervjuet en rosablogger. bittelilletine.blogg.no er en blogg jeg helt tilfeldig kom over da jeg sjekket om det var noen spennende overskrifter som var blogshoutet på blogg.no her om dagen. Jeg fant en tittel som fanget oppmerksomheten min, jeg har selvfølgelig glemt hva det var, men det er ikke poenget.

Saken er at jeg ikke bare har bedt om et intervju med bittelilletine`s blogg, men jeg har også blitt fan av bloggen på en type måte! Jeg har vært regelmessig innom de siste 2-3 døgnene, og… Ehm, vil noen se intervjuet med henne kanskje? Hun bor dessverre så mange linjaler unna at jeg har ikke kunne intervjuet henne face2face, men jeg har skrevet mail til henne, og hun har videosvart. Hennes innlegg om intervjuet jeg har bedt henne om kan dere sjekke ut ved å klikke her!

En egen version kommer på bloggen min litt senere da jeg har fått tak i videoen hennes uredigert, slik at jeg får redigert og laget noe selv også ^^

Og en ting til angående video. Har filmet en liten videoblogg dere kan se på min blogg alerede NÅ! Belle var litt aktiv i dag da hun ble fôret ^^:

Ønsker alle sammen en god natt-til-tirsdag-natt!
Vi reblogges!

5 kommentarer
    1. Svarte bananer! Også jeg som ikke får sett video pga den idiotiske internettstikka :C
      Jeg vil se Belle spise seg stor og tjukk! OG interviju 😉
      Nå håper jeg du sover søtt under dyna di… 😉
      Klemmer på deg kjære blodsbror <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg