Konfirmasjonskaos

Konfirmasjon er nå over, og under! Min søster Sigrid var det sin tur å konfirmere seg i dag. Så i dag har jeg vært med å deltatt i hennes konfirmasjon. Hun har hatt kristelig konfirmasjon, så med andre ord har ikke jeg vært med på selve starten, da jeg anser meg selv som mer eller mindre satanist og ikke vil være i noen kristenmanns kirke (blir bare irritert av kristent piss som presten står og babler om…kill him! <3) med mindre det er noe helt, helt spessielt. Gifter hun seg i en kristen kirke så skal jeg dukke opp, men konfirmasjon? Nei!

Det har vært en helt grei konfirmasjon. Jeg har i dag spart penger på å spise mat som andre har betalt, så det er et stort pluss! Hehe. Og jeg har egentlig ikke veldig mye mer å skrive akkurat nå, annet enn at jeg vil gratulere min kjære lillesøster med dagen! 🙂

Så syns jeg rett og slett jeg bare kan gå over til NOEN av de totalt 68 bildene jeg har tatt i dag..


Onkel (fars bror) holder tale!


Navnekortet mitt – Det er min søster som har skrevet navnene på alle lappene ^^


Det samla middagsbordet. Både fra mor og far siden. Det er IKKE jeg som sitter helt til høyre av bildet om noen lurer, men brodern.


Mormor og brodern ser på… Noe.. -_-


I have a fucking flower in my hair (the hand is not main)


Mamma, Sigrid, pappa forrest, og Sigrids faddere bakerst!


Det er fortsatt min søsters konfirmasjon, men som vanlig har jeg til tendens å ta litt oppmerksomhet likevel. <3
Dette bildet er forresten av meg, min bror Tørris og min søster Sigrid. ^^

Etter en stund ble det sånn at jeg og Tørris dro vår vei og heller så en film i lag (Stephen Kings “It”). Det er noe som kanskje kommer mer om i et eget innlegg om senere. Vi tok noen bilder og sånn som jeg kanskje skal laste opp, hvis jeg gidder ^^

Vi reblogges

16 kommentarer
    1. Åhhhh, så nusselig du var med blomster i håret! Har du vurdert og bytte stil? Mohæhæhææ…
      Ja ja, bra alle var enige om at det hadde vært en fin dag da 😉

    2. he he… har nok følt det samme selv noen ganger. Det ender jo med at jeg slenger det ut uansett, har funnet ut t jeg egentlig er ganske fornøyd med tingenes tillstand, det kunne jo vært værre, hæhæ 😀

    3. mamma min gjorde mye mer arbeid enn å skrive navn på noen kort. mamma malte glass og skreiv på navnet til de som kom på den rundetingen som selve glasset står på ! mhh, tenkte å skrive noe jævli stygt, men valgte å holde det for meg selv.

    4. I håp om at hun Tora-barbiedukka ser dette: give it a rest bitch! Det er ikke alle som vil feste å få oppmerksomhet som barbiedukker, i alle fall ikke en frekk kjeft og stygg hjerne 😉
      ikke slett denne er du snill, bror.
      Folk har rett i å vite at man skal ikke oppføre seg slikt som visse jålejenter gjør.

    5. Sigrid: Sletter kun kommentarer dersom de er rasistiske, eller støtende mot noen konkrete uten grunn. I dette tilfelle er kommentaren din verken rasistisk eller støtende mot en enkeltperson uten at du har grunn til å skrive det du har skrevet.

      Andre kriterier for at jeg sletter kommentarer uten å publisere de er hvis de er spam, altså kommentarer som ikke har noe med innlegget å gjøre.

      Med andre ord; Jeg har ingen grunn til å slette kommentaren du nettopp skrev. Så lenge du står for det du selv skrev, så er det egentlig likegyldig for meg.
      Man skal forsvare seg når barbie-Biebere slenger med det tomme lufthuet sitt! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg