Spider on the wall (Videoblogg)

Den som sover, synder ikke – Sier et gammelt ordtak.
Fuck gamle ordtak, akkurat i natt. For jeg sover ikke, og jeg synder! Hvordan og hvorfor jeg synder i natt trenger jeg ikke å dele med dere, hehe. Jeg kan, men dere vil ikke høre om det. Uansett, for snart to timer siden klatret min kjære Belle opp på veggen. Denne gangen helt opp, helt opp til taket sitt, faktisk. Jeg reiste meg fra sofaen og bestemte meg for å filme den snutten dere kan glo dere gjennom ovenfor.

Tror dere jammen ikke hun hang der minst en hel time i samme posisjon etter at jeg hadde slått av kamera å? Jo!
Vel, på tide å kanskje gå litt i dvalemodus. Er egentlig snakk om at jeg og Bård (aktivitetskontakten min) skal treffes igjen i dag, og pappa senere i dag igjen. Pluss at jeg gjerne vil rekke å innom posten før de stenger i dag, dersom det har ankommet en eller to pakker til meg… Så, I guess this is it for tonight? Or mayby not.

Kliner til med noen bilder helt på tampen før jeg legger meg i alle fall!:

Vi reblogges!

6 kommentarer
    1. Zøte Belle!
      Sov ikke så jævla godt i natt selv jeg… :C Fåkkings irriterende egentlig… høhø.
      Et spørsmål: Går det ann og ha to taranteller i samme bur? Eller vil de spise hverandre?

    2. nemi113: Det er dessverre årsaken til at jeg bare har en. Kunne jeg kjøpt enda en så hadde jeg hatt det – I samme bur som Belle, for jeg har ikke plass til et bur til.

      Så, to taranteller i samme bur… Det er noen ytterst få som har klart å fått de til å ikke gjøre sånn at den ene dreper den andre, men det er som regel veldig lite anbefalt. Taranteller er ikke som f.eks rotter, skorpioner, mus og sånn.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg