Fosteret som alle trodde på, er nå dødt

Dette har vært en helt fantastisk dag! Lasagne er snart fordøyd, og det er også dagens sorte vits fra min side.
Lenge leve sort humør og dens overmakt!

Saken er nemlig at det ble i dag annonsert på facebook og her på bloggen at jeg og ei til venter barn om 7-6-måneder. Mange har avslørt spøken, mens litt flere har faktisk helt seriøst lurt på, og nesten enda flere har kommet med gratulasjoner.

Jeg takker for alle gratulasjoner, det er jeg, “barnemoren” og luftfosteret glad for!

Jeg har en gledelig nyhet til Barnevakta, barneværnet og alle andre i verden. Som de sier i skjult-kamera-serien “Punk`d”
YOU GOT PUNK`D (in the fucking face)

Tusen takk til Emelie og Hansi som ville være med på spøken, og sa ja til å være gudfedre.
Og tusen takk til alle mine andre underdisipler! You all rock my fucking virginity!

Elsker dere!
Lenge leve sort humor, og evnen til å provosere!
Så da avslutter jeg dette innlegget med å blåse hodet av det lille luftfosteret mitt. R.I.P.

Vi reblogges!

21 kommentarer

Siste innlegg