8 ting du kan gjøre – Hvis du kjeder deg!

Kjeder du deg og har lyst til å gjøre noe med det! Jeg har laget en guide som skal vise deg vei ut av kjedsomheten! Om ikke, så får du i alle fall noe å gjøre på, for en stund!

1. Ring på til nærmeste nabo og spørr om h*n/dem har noe husarbeid de har ugjort! Sier h*n/de ja, spørr om du kan få gjøre h*n/dem, gratis selvfølgelig! Får du nei, gå til nest nærmeste nabo, og slik fortsetter du til du får ja!
2. Finn det geniale ordet som rimer på pølse! Det er et ord som x antall nordmenn ikke finnes. Så motbevis det!
3. Lag en falsk blogg hvor du skriver som om du skulle vært en helt annen person som du selv har oppdiktet (å utgi seg for å være en annen person som finnes er straffbart). Skriv utrolige historier fra din oppdiktete persons liv, og straks vil folk i nærområdet snakke over alt om hvem den mystiske personen med det fantastisk sære/flotte/dramatiske livet er.
4. Plukk opp all søpla du finner som er kastet i nabolaget!
5. Lær deg å gå på hendene – Hvis du kan det fra før; Lær deg å gå på vannet slik som Jesusladden!
6. Rydd rommet ditt/huset ditt/hybelen din/leiligheta di. Er det alerede ryddig? ROT DA VEL!
7. Gå gjennom alle innleggene på fullstendigkaos.blogg.no som du ikke har skrevet på fra før, og skriv en saklig, ikke-spammete kommenter på alle innleggene du gidder!
8. Finn ut hvor mange ganger du kan kødderinge et opplysningsnummer før de banner telefonnumret ditt! (Ps: det kan bli dyrt..)

Hvis du fullfører noen av de åtte punktene mine, vil jeg sårt høre om det etterpå!
Vi reblogges!

5 kommentarer
    1. Pølse – Vølse ( gammelt ord for mannlig kjønnsorgan ble jeg fortalt..*knis*)
      Og Rydde rommet gjør jeg stort sett alltid 😉
      Den med å spørre naboen om hushjelp er jo en utrolig fin ting ,og ikke minst overaskende ting å gjøre..Håper folk gjør slikt 🙂
      Plukke opp søpla er og en veldig fin ting å gjøre 🙂

    2. Jeg ROTER hele tia… Jeg må være den eneste som klarer og rote når jeg forsøker og rydde… det blir aldri bra 😛
      Vask vølsa di du, husk og ikke vask den for fort, da blir den jo ikke ren 😛

    3. Hehe mange gode ider her ja. Den første er jo en hyggelig og trivelig en. 🙂 skal huske disse neste gang jeg kjeder meg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg