LiljeLene: – Jeg er både ninja, hest og løve i ett!

Jakten på nye og ukjente individer tar aldri helt slutt. Mennesker interesserer meg og særlig og de er noe særskilt stilt! LiljeLene hater Twillight-tilhengere som skal fortelle hvor mye de elsker Twillight, hun frykter snegler og er ninja 24/7. Kunne jeg la sjansen gå når hun sendte meg en mail om at hun ville i rampelyset mitt for å intervjues? Ja, men jeg var smartere enn som så! Her skal vi krype nærmere inntil “LiljeLene”s hud! Hva gjemmer seg bak?




© Bildet tilhører Lene/liljelene.blogg.no

Først og fremst, kom med en avskrekkende eller påskrekkende presentasjon av deg selv! Hvem er du?
– Hmmm… Jeg er bare rett og slett Lene; En jente som vet hva hun gjør og sier sitt. Kanskje en enkel sjel i andre sine øyne, og jeg prøver stort sett å leve livet så godt jeg kan.

Miljø, miljø, miljø. Folk stader stadig om det, men ikke alle er like store i handlingene som i ordene. Hvordan tar du vare på miljøet, eller eventuelt ikke?
– Jeg er slettes ikke en som er miljø-fanatiker, hvis jeg kan si det sånn. Men resirkulere i søppelkassen og panter tomflaskene jeg har. Ellers så har jeg den teorien at vi som mennesker er egoister og jeg bruker ikke min tid på å hårkjemme hvert eneste plastikk eller papp. Jeg ser en søppeldunk, jeg har papir i hendene mine og jeg hiver det. That’s it.

Ellers så er jeg et sykkel/gå menneske, så jeg sparer miljøet for mer eksos da!

Hva er det mest ekstreme du har hatt i kroppen?
– Eeehm.. Haha, for et rart spørsmål! Men når jeg tenker meg om så har jeg absolutt ikke hatt så mye rart i kroppen. Kanskje fluer som jeg har svelget som har styrtet inn i munnen min? Eller sølevann som jeg laget kakao av som liten?

La oss si at jeg får noen x-antall timer på å gjøre noe for å provosere deg mest mulig, hva skal jeg gjøre da?
– Vanskelig! Hmmm, jeg tror nok at jeg kan bli provosert av det meste hvis det stikker. Jeg blir provosert lett av folk som oppfører seg tåpelig, eller er stygge mot andre. Så en gang noen ungdommer erte på seg en med Down-Syndrom, og da ble jeg provosert og gikk bort og skjelte dem ut. Jeg var sint i mange timer etterpå! Så kort sagt: Jeg blir mest provosert av mennesker som går etter de svake.

Og jeg blir provosert av Twilight-worshippers!!! Viktig! Starter du en debatt med meg om hvor mye du elsker Twilight, så kommer jeg og spiser deg!


© Bildet tilhører Lene/liljelene.blogg.no

Fra sinne til frykt: Hva er du mest redd for?
– Snegler. Sånne uten skjell. De har hjemsøkt meg siden første gang jeg så dem.
Og som de fleste så er jeg redd for å miste alle mine kjære. Da hadde jeg ikke visst hva jeg skulle gjøre.

På facebook var det vrient å unngå ninjaer.. Hva er greia med deg og ninja?
– Hahahahaha! Du plukket det opp ja? Nei, det har seg at på 2. videregående så dukket jeg alltid opp 5 minutter etter skolen hadde begynt, og jeg klarte alltid å snike meg inn uten å få anmerkning. Bestevenninnen min mente jeg var en ninja i forkledning og begynte å kalle meg Ninja-Lene, og jeg brukte dette videre. I påbygg klassen dro de den videre med at jeg aldri var pålogget på facebook, men likevel kommenterte på felles-chatten. De mente jeg var en superNinja og fikk tittelen Ninja-Russen i russedåpen og bestevennen min fikk malt meg i Ninja drakt på russedressen sin.
Så det har blitt at jeg ble NinjaLene for 3 år siden.

Og kan skyte inn at bloggnavnet mitt “LiljeLene” oppstod av akkuratt den kombinasjonen; NinjaLene.

Hadde du turt å latt meg gjøre akkurat hva jeg ville med bloggen din en hel dag?
– Nope. Er veldig organisert person og det er en hellig lov i mitt liv at ingen får drive å ommøblere eller gjøre “sitt verk” på mine områder. Slik er det bare i mitt hodet, for hvis noen ødelegger mitt system eller innhold så blir det rotete i hodet mitt og jeg får hetta! Så bloggen hadde ikke engang Johnny Depp fått røre!

Nå skal jeg endelig slippe deg ned fra pinebenken og la deg svare på det du har ventet hele livet på å svare på. Ikke noe trimtur rundt grøten; Hvordan er du på det seksuelle plan, og har du noen spessielle fetisher å dele med det norske folk?
– Å, herregud! Jeg har en regel på internett og det er å aldri dele ut mitt sex-liv! Dermed basta! Haha, din lille pervo!

Hva med religion? Har du noen guder du tilbreder?
– Nei. Jeg er ikke religiøs. Jeg synes religioner er pompøse og er negativt i samfunnet. Hvorfor tro på en mann som dør og står opp igjen, når man ikke kan tro på skogalver og troll? Hvor er logikken?


© Bildet tilhører Lene/liljelene.blogg.no

Du er uten tvil en veldig kreativ sjel. Du tegner bedre enn en katt kan male, og du skal virkelig ha all ære i verden for dine kunsteriske sider. Hvor mye tid bruker du på kreative prosjekter? Hvor henter du inspirasjon fra?
– Hvor mye tid jeg bruker varierer. Jeg kan bruke fra 5 minutter skissing til en time! Jeg er rask med å tegne, mye pågrunn av masse øving og teknikk-mestring.
Enkelte malerier og farge-tegninger kan jeg bruke dager på. Så alt avhenger i hvor mye du vil ha i en tegning, et maleri osv.
Inspirasjonen henter jeg fra selve livet og mine intresser. Masse er basert på bilder jeg ble inspirert av, eller en film. Ofte er det sanger jeg gjenskaper i tegninger og malerier.

Musikk er en viktig gjenstand når jeg skal være kreativ. Uten musikk er jeg som en fisk på land. Musikken lager kreativiteten i hodet mitt, og hendene får det ned i virkeligheten.

Hva er det mest verdifulle du eier og har?
– Hunden min uten tvil. Jeg vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten han.


© Bildet tilhører Lene/liljelene.blogg.no

Hvis du kunne tilføye deg selv en hvilken som helst evne, hva hadde du valgt?
– Usynlighet! De gangene jeg ønsker å være borte fra omverden og forsvinne i min egen, så hadde usynlighet vært en flott egenskap for slike som meg.

Hva er rettferdighet for deg?
– At folk blir likestilt på deres nivå.

Blogg.no sletter plutselig bloggen din uten for og etter-varsel? Hva er de første tankene som strømmer gjennom hodet ditt?
– Da hadde jeg tenkt “Wtf?”, og skrevet det til adminstatorene.

Helt på tampen av intervjuet:
Hvordan er du på lesing? Blogger, aviser, blader, bøker? Har ninjaen i deg også gitt plass til en hel lese hest? Eller løve?

– Jeg er både ninja, hest og løve i ett. Elsker å lese bøker! Tror jeg har over hundre bøker på soverommet mitt, og alle er lest igjennom. Akkuratt nå driver jeg å leser “The Four Last Things”, en roman om en “Assassin”. Altså en ninja… Herregud, jeg trenger et liv utenfor ninja-koden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg