Våtlagt dato – Også kalt nasjonalwannabedagen!

Noreg, Norge, Norway – Kall det hva pokker dere vil!
Uansett, det norske landet har “bursdag” i dag. Og de ikke-eksisterende gudene har sin humor ved å pisse på feiringen vår i år. Eller vår og vår, jeg har ikke feiret 17 mai.
Jeg sto nemlig opp i 15-16-tiden, Og gikk ut av døra først litt før klokken 18.00. Jeg personlig gir en lang marsj i hele nasjonaldag-konseptet. Jeg er glad jeg bor i Norge, det er ikke det, bare at jeg gidder ikke kle meg ut som en jævla klovn med flagg og fløyte av den grunn.

Ville mye heller bruke energien min på å ferdiggjøre intervjuet med min nye venninne Lillith Doll, som dere kan se her!
Men, joda, jeg har vært ute som sagt. Så vidt, bare trasket rundt i gudenes piss og tatt bilde av det beskjedne lille som var å ta bilde av. Egentlig var det jo ikke noe. Noen norske kristenmanns flagg, forlatte russebiler og kort regnes ikke for meg som noe.

Før jeg spammer nettet med noen bilder fra dagen, vil jeg komme med en nyhet. Jeg skal KANSKJE flytte i løpet av juli/august!!!
Søskenbarnet mitt og typen skal flytte ut der de bor fortest mulig, og da jeg skrev en annonse på Oppdals “Salg og kjøp”-side på facebook, var hun rask i å ta kontakt. Jeg har selvfølgelig ikke sagt ja enda, jeg må jo se hvordan det ser ut først. Prisen har jeg alt fått oppgitt, og jeg tror det skal gå bra dersom jeg får slikket lit fitte på rådhuset slik at bostøtten min vokser noen lapper mer i måneden enn hva den er på i dag.

Ja, så var det bildene fra i dag/kveld, ikke giddet å vært ute mens folk flest har vært ute, så det ble litt sentatte bilder:


Flagget ved Oppdal videregående skole.


Flaggtegninger klistret på innsiden av vinduene ved Aune barneskole.


Push push ^^


Russekort, blant annet et av søskenbarnet mitt som jeg kanskje skal flytte inn hos når hun og typen flytter ut ^^


Også oldingenes hule har fått flagg :-p

Nå skal jeg dusje, og spise litt. Ikke spist noe enda i dag.
Vi reblogges!

12 kommentarer

Siste innlegg