Rehabilisert savn

11 og en halv time er nå gått siden jeg tok en vanskelig og vond farvel med min kjære Sara ved togstasjonen i 10-tiden i dag. Jeg har brukt store deler på å fokusere på positive ting, ting som det faktum at hun faktisk er i live og ikke død også videre. Men fy faen… Jeg savner henne sånn uansett.
Jeg glemte å vise dere en ting i det tidligere blogginnlegget mitt i dag. I fjor en gang tegnet hun Marilyn Manson, for dere som følger bloggen hennes så kan det hende dere alerede har sett tegningen. Uansett, tegningen tok hun med seg når hun besøkte meg fra mandag kl.10.00 til onsdag (i dag) kl 10.00, og jeg er så utrolig stolt av tegningen hun har laget at jeg bare må vise dere den. Nå ser jeg uansett ikke så jævlig ut i tryne som jeg gjorde en stund etter hun dro heller, var da så tårevåt og rød at det var ikke verdt å ta bilder da..

Du er så sykt, sykt flink Sara. Du er en så utrolig begavet og god venninne, jeg vet jeg sa en del masse i natt til deg, men jeg får aldri utrykket for utrolig dypt inn i hjertet mitt jeg elsker deg <3 Du er en engel som jeg unner det bredeste og beste smilet livet kan gi deg ^^ Det må aldri i verden få lov til å skje deg noe vondt!!!

Apropo Marilyn Manson ^^
Min gode venninne Dravsk Alaya gjorde det genistreket å blogge igjen for litt siden. Takket være DETTE INNLEGGET hennes så fikk jeg med meg at Marilyn Manson har stor oppmerksomhet i nye utgavet av bladet/magasinet Hammer. Narvesen er i Oppdal den eneste butikken jeg vet som kunne være aktuell for å ha dette bladet, så hadde det ikke vært for Dravsk så hadde jeg ikke visst om dette nummeret, og heller ikke vært på Narvesen i kveld og skaffet det, samt noe trøstekos til i kveld, nå som Sara ikke er her lenger 🙁


Marilyn Manson har sin Lunch Box, Gummy Zone har sin Lunch Bag ^^


Monster rehabilisering ^^

Nå skal jeg se de tre nyeste Hotel Cæsar-episodene jeg har gått klipp av, så reblogges vi..

8 kommentarer
    1. For en fantastisk tegning! Og hvor blir det forresten av dine kunstneriske verk? Har ikke sett noen nye poppe opp på ei stund.
      Er dette bladet sånn som utgis ukentlig, eller har jeg tid til å titte innom Narvesen på mandag?
      Jeg syntes jeg så deg på togstasjonen klokken 10, men var ikke sikker, så beklager at jeg ikke gikk bort for å hilse på.. Dessuten gikk du i en tredobbelt hastighet av meg, og samtidig i en annen retning.
      Ble litt rot i denne kommentaren, men håper du har det bra til tross for at dette fantastiske kvinnemennesket har forlatt Oppdal for denne gang.. Du får trøste deg med at hun sikkert kommer tilbake i nærmeste fremtid 🙂 Ellers ønsker jeg deg en god 17.mai, og etterfølgende helg!

    2. Pannekake: Jeg var så utrolig stresset mandagsmorgen, var litt sent med å gå ut, så jeg måtte delvis løpe mot stasjonen for å komme før Sara kom med toget. Ville ikke hun skulle komme frem uten å se meg når hun kom 🙂

      Angående bladet så vet jeg ikke, men tror det er månedlig, prøv mandag eller noe du. Men greit å ikke vente for lenge, hvis du vil ha det. 😉 Det hadde ikke jeg turt å tatt sjansen på i alle fall.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg