AKTIV FRÅTSING FREMFOR AVHOLD

Dette her har hittil vært en ganske så grei dag i bunn og grunn. I 12-tiden i dag fikk jeg møte aktivitetskontakten min for første gang, Bård Bjørndalsæter heter han og er 37 år om jeg ikke husker feil. Verden er ikke stor, mandag bestilte jeg to nye parr sko i Black Widow. I dag fant jeg ut at eksen til Bård faktisk jobber sammen med min venninne Lisa (sjefen for B.W) i Black Widow.

Bård kom til meg klokken 12. i dag. Vi kjørte en tur ut, satt litt utenfor Oppdalssporten og snakket blant annet. Med en gang jeg kom hjem igjen søkte jeg opp navnet hans, for han fortalte at han har vært i media en del, blant annet med fast i en netttv-serie kalt Klikk Tv som kan sees ved å klikke her!

Morsomt at han har kjennelser og slik innen gotmiljøet begge to! 🙂
Nevnte forresten The Satanic Bible for han i dag, og da fortalte han meg at han mest sannsynlig faktisk har den NORSKE versionen hjemme hos seg selv, så hvis det stemte fikk jeg inntrykk av at jeg kan få lånt den.

Bård virker som en veldig allsidig mann, veldig hyggelig, og jeg tror vi kan få det greit i lag. I utgangspunktet tror jeg det er avtalt 4 timer i uken. Men det er også noe som kan variere utifra om jeg plutselig skulle ha en uke med mange andre avtaler, også videre, sånn som i neste uke da jeg får overnattingsbesøk så blir det sikkert ikke mye aktivitetskontakt-behov og anledning.

Har forresten fått pakke på døra i dag, fra cdon. “Nosferatu” fra 1922 skal jeg se i dag/kveld mest sannsynlig. Ikke sett den enda. Prøvde å se den på youtube, men stoppet egentlig etter 10 minutter… OGSÅ har jeg fått tak i den norske zombielignende filmen “Mørke sjeler” som også skal sees, selvfølgelig. Gjør alt for å slå ihjel mest mulig tid frem til mandag nå 🙂
En av de andre grunnene til at jeg vil se “Mørke sjeler” i tillegg til at det er en skrekkfilm med zombier er at Hotel Cæsar-Åge (Karl Sundby) er med i filmen, særere får det nesten ikke blitt! 😛

Vel. Nok om det.
Etter at jeg og Bård skilte lag i dag var jeg på Aunasenteret. Først og fremst for å skaffe meg neglelakkfjerner, men tror dere faen hakke ikke at den sleipe dama bak kassa klarte å lure med noe mer på lista mi? Hun fortalte om at de hadde noen boxere på tilbud, og bla bla så var handelen utvidet. Så, jeg har omsider skaffet meg tre nye boxershortser i dag, mørkesiden av kjøpet oppdaget jeg da jeg ankom hjemmet mitt igjen. De kan ikke vaskes i vaskemaskin, eller det er teknisk mulig, men ehm… De skal vaskes for hånd… Blæh, og jeg som har så dårlig peiling på sånn. Og JA, dette her er hint til at jeg trenger rådgivning på stedet…

Så budskapet må vel være… Butikkfolk er onde, utspekulerte, griske folk! Heheheheheheheh….
De vil ha deg til å kjøpekjøpekjøpe!!! GAAAD!

Etter jeg handlet neglelakkfjerner og boxere så ble det Nille-visitt på meg, tenkte egentlig at jeg “bare” skulle handle sukkerspinn, men tror dere ikke at demonen i meg gikk for noe i tillegg?;

Beklager for nok et hverdagslig innlegg.. De som ønsker å henrette meg på gata er velkommen til det nå..

Vi reblogges!

5 kommentarer
    1. hvis man har en hobby som man er spesielt interessert i kan det være verdt å lide for den like mye som man anstrenger seg på trim studio ?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg