Aktivitetskontakt?

Det begynner å drøsse med dager siden jeg nå skrev noe om støttekontakt og lignende her inne. Jeg fikk nettopp akkurat nå en melding om at de har funnet en fyr som kunne tenkt seg å være aktivitetskontakt for meg, hun som skrev smsen skrev også at han hadde interesser innen data, film og foto. Jeg har herved svart at dette hørest greit ut og det blir nå sånn at han og ei til skal innom meg førstkommende onsdag klokken 12 for et møte.


(Gadd ikke ta noe spessielt bilde, så brukte bare et nyere bilde av meg og Belle som jeg ikke har publisert enda :-P)

Så får jeg bare se hva som skjer videre da. Har ikke stort mer å oppdatere nå uansett, så ikke stor mening med at jeg drar ut dette innlegget stort lenger.
Om det er noe forskjell på aktivitets og støttekontakt aner jeg ikke, men det kan jeg jo spørre om onsdag. Eller ikke, for meg så er akkurat det rake likegyldig.

Vi reblogges!

7 kommentarer
    1. kanskje de kaller det aktivitetskontakt når man er voksen? jeg har i hvert fall fått støttekontakt og er veldig fornøyd med henne. håper dere kommer overens

    2. mm. hadde støtekontakt før jeg…. tror forskjelden er at støtekontakt kan hjelpe med ting og aktivitetskontakt er vel med på ting eller tar deg med på ting.. aner egentlig ikke selv heller… lykketil på onsdag da 🙂

    3. Hvis du har kommet i gang med aktivitetskontakten din så skriv et innlegg om det på bloggen om hvordan det har vært med han da . Er det gutt elller jente ? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg