“BORN VILLAIN” HAR ANKOMMET KASSA!

Doll-Digga-Buzz-Buzz-Motherfuckin-YEAH!!!!!
Dette er dommedagen jeg har venta på satans fittelenge!! I dag kom ENDELIG den nyeste Marilyn Manson plata “Born Villain” i postkassa mi. 13 nye sanger, pluss en coversang (med Johnny Depp på gitar).
Jeg er et et jævla happy freak i dag! I am freak now, in the freakshow!!!

I tillegg til dette albumet har også en Blu Ray-disc funnet veien til postkassa mi. Nemlig “Lady Gaga – The Monster Ball Tour At Madison Square Garden”.
Prøver å gjøre som min gode venninne Charlotte Sortgrim rådet meg til i dag, å roe ned eggstokkene mine nå, men det er lettere sagt enn gjort når denne dagen er bygget for tidenes multiorgasmer!

Men da gidder jeg ikke skrive mer, nå er jeg så happy at I dont care even if som terrorists from blogg.no kill my virginblog!
Fuck me hard! Im so glad!

Vi reblogges!

5 kommentarer

Siste innlegg