Skilsmisse med Mrs. Måte – 7 kartonger egg!!

Snarere mer konkret, 7 kartonger Freia fuckings Påskeegg har jeg fylt en lekker Narvesen-pose med i dag.
Sitter fremdeles og jobber med den nye filmen min, som jeg enda ikke har redigert ferdig, og så fikk jeg plutselig flashback 2 dager tilbake. Flashbacket inneholdt Påskeegg på tilbud, så jeg bestemte meg for å fråtse litt i dag.

Slengte med to store Red Bull å jeg, mens jeg var så godt i gang!
Må forresten skrive ned en ting til før jeg forsvinner igjen en stund..
Var på dyrebutikken og kjøpte atter to nye sirisser. Da jeg kom hjem, hva skjedde da?

Med en gang jeg snur posen med sirissene så tar Belle å kaster seg over dem begge og har dem så og si i kjeften før de lander. Hun er grådig rask til tider det søte sjarmvesenet til onkel Kuklinski..

Til syvende og sist vil jeg skrive ut en liten teit ting som egentlig raker meg langt opp til ryggmargen.
Føøør jeg var på dyrebutikken før jeg var på Narvesen i dag, så var jeg på Expert – For å anskaffe nye blekkpatroner til skriveren min.
Der møter jeg en filleonkel som jeg ikke har sett siden, ehm… Konfirmasjonen til broren min kanskje? Altså 3 år siden, cirka.

Det første han gjør er å spørre hvor lenge det er siden jeg besøkte min farmor som har kraftig alzheimer og ikke en gang vet hvem pappa er lenger..
Altså, det er ikke noen unnskyldning at hun ikke kjenner meg igjen sikkert, men jeg har ikke besøkt henne på 2 år fordi hun vet ikke av meg uansett lenger.
Det med alzeimeren sa jeg ikke til han, altså filleonkelen.. Men jeg sa høfflig og rolig at jeg ikke hadde besøkt henne på to år..
Han ble sur, og hadde ikke store behov for å snakke mer med meg etter jeg sa det.. Altså, når PAPPA ikke blir sur for meg som altså er farmors sønn, hvordan kan da en som bare er inngift i slekta som ikke engang jeg har sett på 3 år (fordi vedkommende bor en godt stykke unna Oppdal) bli så furten og ordentlig på det da!

Det er en grunn til at jeg som regel ikke har mye til felles med eldre mennesker over 50. Og nå sikter jeg ikke til farmor, men denne fillete, furtne onkelen.

Old folks sucks! Og der mista jeg apetitten på påskeeegg med hvit krem i, for en stund 😛

Denne kuklignende hundebæsjen er herved dedikert til min “kjære” fillefitteonkel Onkel Ordentlig Perfekt Og Kjedelig!

Vi reblogges

11 kommentarer

Siste innlegg