Tam blogger

Jupp. Jeg er ekstremt smertefult klar over at min kjære bloggbaby har vært lite fylt opp med næring og liv de siste dagene.
Saken er rett og slett såpass udramatisk som at de siste scenene på mitt nye filmprosjekt er spilt inn – Hvilket betyr at jeg kommer til å bruke de neste timene/dagene først og fremst på filmproduksjonen, altså å gjøre den ferdig.

“Ken og Morten – Rikets vekt” er navnet på filmen, og det er for dere som lurer en film jeg har holdt på med i snart 2 måneder, sammen med venner og bekjente, en film som ikke vises offentlig. Kort fortalt, jeg blir fremdeles litt lite på bloggen i morgen og mest sannsynlig i helgen også.

Men til neste uke skal jeg komme sterkt tilbake med mer faenskap, tull, tøys og et fullstendig kaos!

Vi reblogges!

8 kommentarer
    1. Før du kommenterer skal du vite at all type reklame for din eller annen sin blogg blir IKKE godkjent. Jeg vet bloggen min er fin, og at innleggene mine er kule, men jeg faller ikke for smisk, ikke i hvilken som helst sin søledam. Enten du er rosa, sort eller grønn!
      Hvor kan vi få sett denne filmen da?

    2. nemi113: Fått med meg det 🙁 Noe jeg ikke liker spessielt godt.. Selv får jeg ikke til å sende blogshout lenger, men det tror jeg kan være som en følge jeg måtte ta for å skrive det “leiemorder”-innlegget som blogg.no klikka for..

    3. Hærrejezzuz… hvor lenge skal de henge seg opp i det??? Desuten burde de kanskje lest HVA som faktisk stod, og ikke gjøre som fjortizzene og bare lese overskifta 😉 Jeg mener jeg kommenterte på det innlegget… mulig de fikk med seg ønsket mitt om karnøffling av NAV 😛
      Bloggshouts har jeg aldri sendt, funker dårlig med spansk mobil 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg