En selvopptatt dramaqueens facebook-liv

En typisk dramaqueens hverdag på facebook:

 08.14: “Nettopp våkna.. Ser ikke ut på håret.. Enda en skoledag, vil til SYDEN”

11.40: “Krangla med typen, han er så dust. Stakkars meg.”

14,00: Skiftet status fra Det er komplisert til Singel.

14.15: “Hater livet mitt”

15.00: “Takk skal du faen meg ha!”

15.22: “Hater livet mitt”

15. 44: “Vil til Syden i sommer…”

16.56: “:`-(“

17.17: “….”

18.01: “Hva har jeg egentlig gjort folk… Skjønner ikke hvorfor flere har slettet meg fra face? Kan noen forklare meg det? FEIGINGER”

18.14: “Kan bare dø, ingen som bryr seg”

19.30: “Alle er dum”

19.55: “Det regner ute. God hate me.. Buhuuu”

21. 22: “HVA FAEN FEILER DET FOLK? Har dere virus, eller er det bare jeg som alle skal slette som venn for tia?”

22.01: “Vurderer ut på pubben å drikke meg dritings. FTW!”


Neste dag:

12.15; “Skal aldri drikke mer igjen. ALDRI, ALDRI!!!”

15.10 Skifter status fra Singel til I Forhold

16.00: “Jehuuu”

18.00: Skifter status fra I Forhold til Singel

O.s.v….
Statusene øker, “vennene” på facebook går opp og ned.
Noen som kjenner seg igjen og føler seg litt truffet? 😛

Vi reblogges!

 

8 kommentarer
    1. Åååh, ja dette er en klassiker..Mer at folk skriver ”Hater livet mitt, vil dø” syns jeg er skremmende !
      Greit at en kansje har en dårlig dag, men sheeses..Sikkert kjekt for en arbeidsgiver eller familiemeldem å lese.
      Jeg er nok den som skriver mye møl på facebookstatusen , men aldri SÅNN 😉
      Typisk på min bok er : ”åååårh alle er så dumme, (bla bla bla )
      Og så spør noen hva det er og de får til svar : – Nei, vil ikke ta det på face- Wtf ?? Hvorfor si ”A” i det hele tatt da,når B aldri kommer ?
      Noen folk er rare :p

    2. tomas: Tror neppe du i såfall vet hva mobbing er om denne kommentaren skulle vært det.
      Jeg skulle forresten ønske at du kunne formulere deg litt bedre, ikke for å virke prippen, men du skriver ikke helt forståelig hele tiden.

      Mener du om jeg har erfaringer med at folk skriver slik på facebook? I såfall er mitt svar; JA! Flere, spessielt jenter som skriver sånn 😛

    3. Indeed, Oppmerksomhetsyke kan godt beskrives som dekkende ord… jeg vet jeg selv kan virke slik, men har jeg sagt/skreve A , så må B komme også 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg