IKKE FOR DE MED SVAKT HJERTE ELLER HØY MORAL – Se meg spise levende siriss (video)

Et løfte er et løfte, og jeg er en mann for mine ord.
Fredag eller tirsdag forrige uke lovet jeg dere å spise en levende sirrise, altså et insekt eller leddyr om du vil.

Skal du spise snart, eller nettopp spist? – Jeg gir faen, utifra overskrifta så burde dere være kloke nok selv eventuelt til å la være å glo.

For dere som lurer på hvordan det smaker; For meg smaker det nesten like lite som vann, verken vondt eller godt egentlig. Veldig nøytral og kjedelig smak.
Men den lille smaken jeg kjente var faktisk til det bedre 🙂

Kan ambefalle alle å prøve, det vil si; Dere som ikke er noen feiginger! 😉
Det er ikke farlig, og koster 5 krone for en levende sirris på dyrebutikken, i alle fall her i Oppdal gjør det det.

Personlig ser jeg ikke på dette som veldig dyreplageri, da jeg tror det er verre for de to andre jeg kjøpte i dag som må krype og kravle i buret til Belle.
Så til alle dyreelsker-freaks; hold kjeft 😉

Kjøpte forresten en liten pyntegjenstand til Belle i dag, hva syns dere?
Kostet 129.00 kroner på dyrebutikken:


Så har jeg vært på Spar etter jeg var på dyrebutikken i dag. Hentet en pakke fra Dragens Hule igjen, og kan like gjerne blottlegge for hele den fortapte verden hva jeg har skaffet meg først som sist:

Et naglehåndbakbånd


Enda et naglehåndbakbånd


Denne lille ministatuetten har Belle fått i buret sitt <3


How to kill a zombie, t-shirt


Survival Crew T-Shirt: Forfra


Survival Crew T-Shirt: Bakfra


Og sist: Teaterblod-gele! (ikke gele til å spise nei.. :P)

Vi reblogges!

12 kommentarer

Siste innlegg