Marilyn Manson + Johnny Depp = Sant!


Bilde tatt fra: www.abcnyheter.no

Neida, jeg vet det ikke er første 1.april i dag, og ja du leste riktig! Og nei, jeg kødder ikke..
Den 30. april kommer som jeg har skrevet før; Marilyn Manson sitt nye album ut i butikkene.
På den følgende skiva vil det være 14 spor/sanger (i alle fall i første omgang), og på den aller siste låten har Marilyn Manson fått med sin gode venn Johnny Depp til å være med på ny coverversion av Carly Simons “You`re So Vain”.

Det er ikke første gang at Depp og Manson er kombinert. “The Nobodies”-låta av Manson ble foreksempel brukt til filmen “From hell” som Johnny Depp hovedrollen spilte i, en film om seriemorderen Jack The Ripper.
Og noe annet jeg la merke til en gang da jeg så “Once upon a time in Mexico”, som også er en film som Johnny spiller i, i en av scenene der har Depps rollefigur med seg en Marilyn Manson-matboks.

Johnny Depp har også vært med i musikalske sammenhenger før, men Marilyn Manson er hittil den første og eneste som har fått han med så en plate.
I fjor sto Johnny Depp på samme scene som Alice Cooper i London, men Manson er som sagt den første Depp har vært med å jobbet med i platesammenheng.

Hvordan de har tolket Carly Simons originalversion av “You`re So Vain” får vi bare vente noen dager på til plata kommer, men til da kan jeg i alle fall legge ut hvordan originalversionen høres ut:

Gleder vi oss? Hell yeah!
Det skal sies at det er på trommer Johnny Depp er med, med mindre de har bestemt å overaske oss med sang også, noe vi bare må vente å høre selv, eventuelt.
Uansett;
Vi reblogges!

13 kommentarer

Siste innlegg