I mørket er alle ulver keen på smågodt – Varg Veum-kveld!

Vært og handla mat og sånn. Gjorde en kjempesmart menneskelig tabbe på Rema. Jeg kjøpte 3 pakker pølser fra Nordfjord.. Men ingen pølsebrød, og jeg må ha pølser i brød og ketsjup! Det er en must-kombinasjon for meg! Jaja, jeg kjøpte mer middag enn som så, blant annet to pakker fiskegrateng, i tillegg til at jeg har over 20 fiskepinner i fryseren og nok ris, grøtris og macaroni, så gidder med andre ord ikke ut igjen på butikken i kveld.

Har inntil nå hatt besøk av min skjønne bror Tørris i en times tid. Og nå tenker jeg rett og slett å kose meg med en film jeg kjøpte i dag. Nemlig “Varg Veum – I mørket er alle ulver grå” 🙂 Og film uten godteri er som sex uten sex:

Fikk nettopp høre fra brodern før han måtte dra igjen at filmen er bra, fordi han alerede har sett den på kino. En av forskjellene på oss, jeg går nesten aldri på kino 😛
Vel, vi reblogges antar jeg! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg